دامادی و ازدواج علیرضا نیکبخت واحدی

0

دامادی و ازدواج علیرضا نیکبخت واحدی

ازدواج علیرضا نیکبخت واحدی و عکس مراسم ازدواج و همسر جدید نیکبخت واحدی را در این بخش از مجله حرف تازه با تصاویر و عکس های کامل مراسم ازدواج و دامادی این فوتبالیست ایرانی را با حضور اهالی فوتبال و فوتبالیست های مطرح مشاهده کنید

ازدواج علیرضا نیکبخت واحدی و عکس مراسم ازدواج و همسر دوم نیکبخت واحدی

همسر دوم علیرضا نیکبخت واحدی کیست

نیکبخت واحدی بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس همواره در دوران فوتبالش پر سروصدا بود، همچنان هم در راس اخبار حضور دارد. صبح امروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد نیکبخت به جرگه متاهلین پیوسته است.

عکسهای ازدواج علیرضا نیکبخت واحدی و همسر دوم

برترین ها نوشت: در حالی که منابع رسمی می‌گویند کرونا در ایران وارد پیک دوم شده، برخی کاربران از برگزاری جشن عروسی و علیرضا نیکبخت واحدی انتقاد کرده‌اند، این گونه تجمعات را عامل شیوع کرونا دانسته‌اند، در هر صورت نیکبخت، داماد شده و بیشتر از این از مراسمش چیزی نمی‌توانیم منتشر کنیم.

علیرضا نیکبخت در ۹ تیر ۱۳۵۹ در مشهد به دنیا آمده و بازیکن سابق فوتبال و مربی امروز فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک چپ بازی میکرد.
دارای قد ۱۸۵ سانتی‌متر و در پُست وینگر توپ میزد

وی یک بار قبلا ازدواج کرده و بعد از سه سال از او جدا شده که از طریق فیسبوک با این خانم آشنا شده که گفته این ازدواج باعث ضررهای مالی زیادی برایم شد . او هم اکنون در رابطه عاشقانه است و گفته میشود قرار است به زودی ازدواج کند که در نهایت در ۱ تیر ۹۹ وارد زندگی مشترک شد.

نظرات