بیوگرافی و عکس های هومن لطفعلی خواننده روشندل عصر جدید

0

بیوگرافی و عکس های هومن لطفعلی خواننده روشندل عصر جدید

هومن لطفعلی خواننده نابینا در عصر جدید متولد دهه شصت با اجرای نوازندگی پیانو با یک انگشت کمتر و ۹ انگشت و خوانندگی بسیار زیبا و احساسی باعث شگفتی و تحسین تماشاگران و بینندگان و داوران شد. در ادامه با بیوگرافی سرگذشت زندگی و کودکی تا جدایی پدر و مادر و بزرگ شدن کنار پدر بزرگ و مادر بزرگ و پیج اینستاگرام و آهنگ ها و اجراهای وی در مجله حرف تازه مشاهده کنید

بیوگرافی هومن لطفعلی خواننده روشندل + عکس ها و اجرای هومن لطفعلی در عصر جدید

بیوگرافی هومن لطفعلی

هومن لطفعلی جوان نابینای متولد دهه شصت در زمینه موسیقی و نوازندگی پیانو، استعداد دارد و علاقه مند است که بطور حرفه این رشته را دنبال کند.
او حوادث تلخ و دردناک را از کودکی پشت سر گذاشته، اما بسیار روحی لطیف و مهربان و امیدوار است و هرگز ناامید نشده و به زندگی ادامه داده است.

عکس پدر بزرگ و مادر بزرگ دو فرشته زندگی هومن

بیوگرافی و زندگینامه هومن لطفعلی خواننده نابینای عصر جدید

زندگی و خانواده

پدر و مادر هومن از پنج ماهگی از هم جدا شدند و او را رها کردند و وی نزد پدر بزرگ و مادر بزرگش رشد و تربیت شده، فرشته هایی که زحمت بزرگ کردم و تربیت هومن را بر عهده گرفتند تا اکنون باعث افتخار و عزتشان شود.
بعد از اجرا، از زحمات دو فرشته زندگیش تشکر کرد و تنها آرزویش، خوشحال کردنشان است هومن گفت: آرزوی من خوشحال کردن پدر بزرگ و مادربزرگم است و دوست دارم عشق کنند

فیلم اجرای هومن لطفعلی در عصر جدید
او علاوه بر نابینایی، چهار انگشت در یک دست دارد و پتج سال نیز ویلچرنشین بوده است.
لطفعلی درباره پدر و مادرش گفت؛ من هیچ گله ای ندارم و نباید از کسی گله و شکتیت کرد، انسانها یه وقتایی به جایی میرسند که نمیتوانند کنار هم زندگی کنند و ترجیح میدهند که از هم جدا شوند. در واقع او روح بزرگی دارد که پدر و مادرش را بخشیده است.

 

اینستاگرام hooman-lotfali

پیج اینستاگرام هومن لطفعلی

hoomanlotfali

فیلم اجرای هومن در عصر جدید

لطفعلی با اجرای خوانندگی و نوازندگی پیانو ، لحظه های بی نظیر و بسیار احساسی را برای تماشاگران و بینندگان عصر جدید خلق کرد.
او اولین اجرای قسمت هجدهم مرحله اول فصل دوم عصر جدید به نواختن پیانو و خوانندگی پرداخت و چهار چراغ سفید را از داوران گرفت و به فینال رفت. اما در نهایت انتخاب داوران نبود و باید منتظر آرا مردمی در روبیکا بماند.

 

تکرار این مجموعه در  ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت .

منبع: اختصاصی مجله حرف تازه

نظرات