بیوگرافی و عکس های جدید پروین قائم مقامی

0

پروین قائم مقامی، بازیگر توانا و پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است. او که بیشتر در تلویزیون فعال است، کم تر در سینما و تئاتر دیده می شود. این هنرمند توانا که بیشتر به عنوان یک چهره طناز شناخته شده است به تازگی بازپخش سریال کمدی-تخیلی “مسافران” را از رسانه ملی دارد. به همین مناسبت، تصمیم به معرفی یکی از بازیگران اصلی این سریال یعنی پروین قائم مقامی گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید پروین قائم مقامی

 

بیوگرافی پروین قائم مقامی

پروین قائم مقامی، بازیگر سینما و تلویزیون در ۹ آبان ۱۳۳۵ در اراک متولد شد. وی مادر بهاره رهنما، بازیگر سرشناس و میتوان گفت پر حاشیه سینما و تلویزیون است. بهاره، در رابطه با مادرش، اینگونه می گوید: ” چیزهای زیادی از مادرم یاد گرفتم، مهمترینش اینه که بعد از هر بار زمین خوردن پاشم و خاکمو بتکونمو دستمو به زانوی خودم بگیرم و دوباره بگم خدایا به امید تو! زن باران اصلی مامانمه که از پس خیلی چیزا بر اومده محض مزاح یکیش داشتن یه دختر سرکش آذرماهی مثل منه که البته مثل موش از مامانش حساب میبره هنوز…”

 

سالهای فعالیت

قائم مقامی، با اینکه استعداد نهفته ای در عرصه بازیگری داشت اما چند سال بعد از دخترش بهاره، وارد عرصه بازیگری شد. او با سریال “خانه اجاره ای” در سال ۸۵ در تلویزیون ظاهر شد، اما سال بعد با بازی در نقش یک مادر همیشه نگران در سریال “مرد هزار چهره” مهران مدیری بیشتر به شهرت رسید.

پروین قائم مقامی در سریال ساختمان پزشکان

محبوبیت او با بازی در “ساختمان پزشکان” در سال ۸۹ به اوج خودش رسید. وی در سال ۸۶ با بازی در فیلم “دایره زنگی” بر پرده نقره ای سینما ایران نیز ظاهر شد، اما تاکنون موفقیتش در سینما نسبت به تلویزیون بسیار کمتر بوده است.

 

همسر پروین قائم مقامی

پروین متاهل است، او سالهاست با جلال رهنما ازدواج کرده و دارای سه فرزند است که دوتای آنها دوقلو هستند.

پروین قائم مقامی و جلال رهنما

 

دفاع تمام قد از ازدواج مجدد بهاره

بعد از جدایی بهاره رهتما از پیمان قاسم خانی و ازدواج مجددش، حواشی های زیادی برای بهاره ایجاد شد، پروین قائم مقامی به عنوان مادر بهاره در پاسخ به واکنش های مردم به ازدواج مجدد بهاره رهنما با انتشار متنی جالب از زبان خودش، از وی حمایت کرد او را زنی مقاوم، با شهامت و استوار خطاب کرد.

پروین قائم مقامی و جلال رهنما و دخترش بهاره رهنما

 

مجموعه های تلویزیونی

  • درحاشیه ۲ (۱۳۹۴)
  • در حاشیه (۱۳۹۳)
  • ساختمان پزشکان (۱۳۸۹)
  • مسافران (۱۳۸۸)
  • مرد دوهزارچهره (۱۳۸۷)
  • مرد هزارچهره (۱۳۸۶)
  • خانه اجاره‌ای (۱۳۸۵)

پروین قائم مقامی در سریال مرد هزار چهره

 

فیلم های سینمایی

  • دایره زنگی (۱۳۸۶)
  • زندگی شیرین (۱۳۸۷)
  • شرط اول (۱۳۸۸)
  • دیو و دلبر (۱۳۸۹)

 

دیگر عکسهای پروین قائم مقامی

عکس های جدید پروین قائم مقامی 99

 

عکس های جدید پروین قائم مقامی 99

 

عکس های جدید پروین قائم مقامی مادر بهاره رهنما

 

عکس های جدید پروین قائم مقامی 99

 

پروین قائم مقامی مادر بهاره رهنما

 

پروین قائم مقامی در بیمارستان

 

عکس های جدید پروین قائم مقامی 99

 

عکس های جدید پروین قائم مقامی 99

با ما همراه باشید.

نظرات