افشاگری جانی دپ از خیانت امبر هرد

0

افشاگری جانی دپ از خیانت امبر هرد به او با چهره ای سرشناسی چون ایلان ماسک و کارا دلوین را با جزئیات در مجله حرف تازه میخوانید.

افشاگری جانی دپ درباره خیانت امبر هرد و رابطه جنسی با کارا دلوین و ایلان ماسک

افشاگری جانی دپ درباره خیانت امبر هرد

دوربینای امنیتی و شهادت نگهبان ها در برج محل زندگی جانی دپ نشون میده که همسر سابقش امبر هرد همزمان با کارا دلوین (مدل) و ایلان ماسک رابطه عاشقانه برقرار کرده و به او خیانت کرده است

کارکنان برج محل زندگی جانی دپ تصاویری را از آسانسور این برج و در سال ۲۰۱۶ گرفته اند که نشان میدهند امبر هرد با لباسی نچندان مناسب در آغوش ایلان ماسک است.

اما طرفداران ELON MUSK ادعا میکنند که او فقط به عنوان یک دوست برای تسلی خاطر به امبر هرد او را در آغوش گرفته است و این تصاویری اتفاقی است.چون یکی از دوستان ایلان هم در آن برج زندگی میکند و این دو در یک زمان همدیگر را در آسناسور دیده اند.

گفتنی است که این زوج  بعد از جدایی ، حواشی و اختلافات زیادی داشتند که از افشاگری خیانت تا کتک کاری و بریدن انگشت و حواشی دیگر رسیده که کلا پته یکدیگر را روی آب ریختند و مورد مخفی از زندگی خصوصی آنها نمانده است.

افشاگری جدید جانی دپ درباره خیانت امبر هرد و رابطه جنسی با کارا دلوین و ایلان ماسک

جانی دپ که بازی در سری فیلم های دزدان دریایی کارائیب به اوج شهرت رسیده است از نامزد سابق خود امبر هرد که در فیلم اکوامن خوش درخشید و به اتهام خیانت در خواست غرامت کرده است.

جدیدترین حواشی امبر هرد و جانی دپ

در جدیدترین حواشی امبر هرد و ماجرای جدایی اش از جانی دپ، تصاویری از دوربین مدار بسته آسانسورِ پنت هاوس جانی دپ منتشر شده که در داخل آن امبر هرد و ایلان ماسک ( یکی از مشهورترین اشخاص فعال در حوزه تکنولوژی ) با یکدیگر رابطه ای برقرار کرده اند.

پیش از این جان دپ، امبر هرد را متهم به خیانت و از ایلان ماسک به عنوان کسی که هرد با او رابطه ای مخفیانه برقرار کرده نام برده بود.

انتشار این تصاویر می تواند جنجال های بسیاری برای هرد و غول دنیای تکنولوژی به همراه بیاورد.

ایلان ماسک مدیرعامل شرکت خودروسازی «تسلا» و بنیانگذار «اسپیس اکس» هست؛ شرکتی که توانست با موفقیت موشک فالکن ۹ را از کالیفرنیا به فضا بفرستد و حالا در پی فرستادن مسافر به فضا هست. امبر هرد بازیگر آمریکایی در سال «۲۰۰۸» با بازی در فیلم «پاین اپل اکسپرس» نامش را مطرح کرد. در سال «۲۰۱۰» گفت: با هر کس که عاشقش شود میتواند ارتباط جنسی داشته باشد و زن و مرد بودن طرف مقابل برایش مهم نیست.

نظرات