عکس و بیوگرافی ایلان ماسک و همسرانش + اختراعات و زندگی شخصی

4

عکس و بیوگرافی ایلان ماسک و همسرانش + اختراعات و زندگی شخصی

ایلان ماسک میلیاردر معروف و کارآفرین و مالک تسلا متولد ۱۳۵۰ در آفریقای جنوبی ، دو بار ازدواج ناموفق داشته و دارای ۵ فرزند است. بیوگرافی کامل شخصی و حرفه ای و فعالیت ها و ماجرای رابطه عاشقانه با آمبر هرد را در مجله حرف تازه بخوانید.

عکس و بیوگرافی ایلان ماسک و همسرانش + اختراعات و زندگی شخصی

بیوگرافی ایلان ماسک

ایلان ریو ماسک در ۲۸ ژوئن ۱۹۷۱ برابر با ۷ تیر ۱۳۵۰ در آفریقای جنوبی به دنیا آمده و مهندس، مخترع و شخص نامی تجارت در صنایع پیشرفته آمریکایی و جزو ده شخصیت تأثیرگذار جهان است.

سوابق تحصیلی

تحصیل کرده دانشگاه پنسیلوانیا در رشته اقتصاد و لیسانس فیزیک در مقطع کارشناسی می باشد و از بنیانگذاران Zip2, اسپیس‌اکس، پی‌پل و تسلا موتورز سولارسیتی می باشد.
وی مدیر عامل اجرایی و مدیر ارشد فنی اسپیس‌ اکس، معمار محصول و مدیر عامل تسلا و طراح و مدیر اجرایی پروژه استارلینک، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سولارسیتی و رئیس هیئت مدیره بورینگ ، هایپرلوپ، اپن ال و نیورلینک است

دانلود زندگینامه ایلان ماسک مخترع و میلیاردر مشهور

دارایی خالص و ثروت

دارای خالص و ثروت او تا سپتامبر سال ۲۰۱۹ مبلغ ۱۹/۵ میلیارد دلار بوده و به عنوان ۳۸ امین فرد قدرتمند جهان، ۱۵ امین ثروتمند در حوزهٔ تکنولوژی و ۱۰۰ امین میلیاردر جهان در سال ۲۰۱۵ شناخته شده‌است.

همسر ایلان ماسک

همسران ایلان ماسک

وی تا کنون دو بار ازدواج کرده که بار اول با جاستین ماسک که یک نویسنده بود ،در سال ۲۰۰ ازدواج کرده که این زندگی زناشویی در ۲۰۰۸ به جدایی انجامید.
او برای بار دوم با تلولاه ریلی با بازیگر بریتانیایی در سال ۲۰۰۸ بعد از جدایی با جاستین ازدواج کرد که این زندگی نیز در سال ۲۰۱۶ به جدایی انجامید.
نتیجهٔ ازدواج ایلان با این شخص، ۵ پسر (دوقلو و سه قلو) به نام‌های دامیان ، گریفین ، خاویر ، ساکسون و کای بود.

مخترع معروف و همسر سابقش

همسران ایلان ماسک

رابطه عاشقانه با آمبر هرد

او پس از طلاق از همسر اولش ازدواج ناکام دیگری نیز داشت و اکنون مجرد است، هرچند که هرازگاهی آشنایی با افراد مشهور به ویژه خواننده‌ها و بازیگران هالیوودی او را دوباره به تیتر یک مجله‌ها تبدیل می‌کند، اما به دلایل مختلف هیچ گاه او دوباره به زندگی خانوادگی به اثبات دست نیافته است.

تصاویری از دوربین مدار بسته آسانسورِ پنت هاوس جانی دپ منتشر شده که در داخل آن امبر هرد در کنار ایلان ماسک (میلیاردر پرآوازه و از چهره‌های مشهور حوزه تکنولوژی ) دیده می‌شود! تصاویر جدید لو رفته از امبر هرد (با مایو و حوله) با ایلان ماسک در آسانسور پنت‌هاوس جانی دپ باعث شد جانی دپ عمل خیانت در تنها یک ماه پس از ازدواجشان را نیز به اتهامات دیگر امبر اضافه و درخواست غرامت ۵۰ میلیون دلاری کرده است.

بر اساس گزارشات وکیل جانی دپ، تنها یک ماه بعد از ازدواج آنها، زمانیکه جانی دپ برای فیلمبرداری فیلم جدیدش به خارج از شهر می‌رود، ایلان ماسک و امبر هرد با یکدیگر در پنت هاوس جانی دپ ملاقات می‌کنند و همچنین نگهبانان ساختمان نیز شهادت داده‌اند که ایلان از پارکینگ و آسانسور آنها استفاده کرده است.

عکسهای لو رفته ایلان ماسکو آمبر هرد در آسانسور

علت شهرت و معروف شدن

ایلان ماسک دومین کارآفرین بعد از جیمز اچ کلارک است که موفق شد سه شرکت پی پل، اسپیس ایکس و تسلا موتورز- را ایجاد کند. ایلان ماسک زندگی کاری خود را به تکنولوژی‌های فضایی و انرژی‌های جایگزین اختصاص داده‌است.
او ایده‌های مختلفی را اجرا می‌کند و تقریباً همهٔ آن‌ها هم کاملاً موفقیت‌آمیز هستند. از ویژگی‌های شخصیتی ایلان ماسک می‌توان به تفکر انتقادی، پشتکار، تجزیه و تحلیل دقیق و سخت کوش بودن اشاره کرد

خانواده و زندگی شخصی ایلان ماسک

ایلان ریو ماسک در ۲۸ ژوئن سال ۱۹۷۱ در پرتوریا، آفریقای جنوبی به دنیا آمد. او فرزند ارشد یک خانوادهٔ ۵ نفره بود. پدر او، اِرول ماسک متولد آفریقای جنوبی و بزرگ شدهٔ انگلیس، مهندس و مادر کانادایی – انگلیسی او به نام مِی ماسک متخصص رژیم غذایی و مدل بود

Elon-Musk

دوران کودکی ایلان ماسک

وی دوران کودکی خود را در آفریقای جنوبی سپری کرد و ۱۰ ساله بود که پدر و مادر او از یکدیگر جدا شدند .
در سن ۱۰ سالگی اولین کامپیوتر شخصی خود، کمودور وی‌آی‌سی-۲۰ را خرید. ایلان به برنامه‌نویسی علاقه‌مند شد و به تنهایی شروع به یادگیری برنامه نویسی کرد.

اولین کسب و کار و درآمد

در سن ۱۲ سالگی با فروش بازی کامپیوتری Blastar که شخصاً آن را طراحی کرده بود، ۵۰۰ دلار به دست آورد بعد از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان به آمریکا مهاجرت کرد و بعد از آن به کانادا رفت.

حواشی زندگی شخصی مالک تسلا و میلیاردر معروف

شغل کم درآمد و فقر

در ابتدا به هر شغل کم درآمدی راضی بود و کار می‌کرد و زندگی را با فقر میگذراند. در ۱۹ سالگی وارد دانشگاه کوئینز شد و به مدت دو سال در انتاریو مشغول تحصیل بود دوباره به ایالات متحده نقل مکان کرد؛ در واقع پس از دریافت بورس تحصیلی از دانشگاه پنسیلوانیا توانست زندگی خود را در ایالات متحده آغاز کند.

اختراعات ایلان ماسک

اختراعات ایلان ماسک

ماسک در سال ۱۹۹۵ به همراه برادرش کیمبال ماسک، شرکت نرم‌افزاری زیپ۲ را تأسیس کرد. شرکت یک «راهنمای شهری» برای صنعت انتشارات روزنامه را توسعه و به بازار ارائه داد و قراردادهایی با نیویورک تایمز و شیکاگو تریبون بست.

تاسیس پی پال و X.com

در مارس ۱۹۹۹، ماسک پی‌پال(x.com) را به عنوان یک سرویس‌دهنده مالی و یک شرکت پرداخت ایمیلی تأسیس کرد
یک سال بعد شرکت با «کانفینیتی» ادغام شد که منجر به ایجاد یک شرکت تابعه به نام پی‌پال شد.پی‌پال و x.com هر کدام یک سیستم پرداخت فرد به فرد مبتنی بر ایمیل داشتند.

ایلان ماسک و مادرش

زندگی شخصی مالک تسلا

مخترع اسپیس‌اکس

در ژوئن ۲۰۰۲، ماسک سومین شرکت خود را در زمینه فناوری‌های اکتشاف فضایی با نام اسپیس‌اکس تأسیس کرد و خودش نیز مدیرعامل اجرایی و مدیر فناوری بخش هاوتورن شد
اولین وسیله‌های نقلیه این شرکت موشک‌های فالکن ۱ و فالکن ۹ و اولین سفینه فضایی این شرکت دراگن (فضاپیما) است.

ضریب هوشی ایلان ماسک میلیاردر معروف

مخترع سولار سیتی

ماسک مفهوم اولیه از سولارسیتی را ارائه داد، که پس از آن توسط پسرعموهایش لیندان و پیتر رایو در سال ۲۰۰۶ تأسیس شد و بزرگترین سهام‌دار باقی مانده‌است. سولارسیتی هم‌اکنون بزرگترین ارائه دهنده انرژی خورشیدی در ایالات متحده آمریکا است. سولارسیتی، سیستم‌های انرژی خورشیدی را برای خانه‌ها، کسب و کارها و دولت تأمین می‌کند.

Elon-Musk-instagram

موسس هایپرلوپ

در ۱۲ اوت ۲۰۱۳، ماسک از طرح جدیدی برای انتقال بین لس‌آنجلس بزرگ و منطقه خلیج سانفرانسیسکو رونمایی کرد
هایپرلوپ بر مبنای تکنولوژی مشابهی در قطارهای شناور مغناطیسی است. یک ضربهٔ الکترومغناطیسی به منظور حرکت «غلاف» یا «کپسول» استفاده می‌شود و یک فشار هوای کم، دستیابی به سرعت‌های بالاتر از هر وسیلهٔ حمل ونقل زمینی دیگری را فراهم می‌سازد
اند.

Elon-Musk

سفر ایلان ماسک به ماه

او اعلام کرد که  اولین انسان خواهد بود که با پروژه شخصی space-x به ماه سفر خواهد کرد

خصوصیات و رفتار عجیب ایلان ماسک

رفتار های دمدمی مزاجانه او، در کنار انواع و اقسام رفتارهای غلط – از جمله سيگار کشيدن در عموم ، نوشيدن ویسکی در قسمت های عمومی و متهم کردن يکي از غواصان بریتانیایی که کمک شایانی در نجات بچه های تایلندی تیم فوتبال کرد و او را بچه باز نامید- ادعایی  که منجر به دعوی قضایی شده است توجه جهان را به خود جلب کرده است.

4 دیدگاه در “عکس و بیوگرافی ایلان ماسک و همسرانش + اختراعات و زندگی شخصی

  1. atna.m گفت:

    بهتره به ایلان ماسک فهش ندی چون اون ادم جسوریهو رو پای خدش واستادهو خونوادشو کشیده بالا و اصلا خشم نمیاد ادمی مث ت ک هنوز بلد نیستی مثل ادم نظر بدی بیاد بهش اینو بگه خب؟

  2. رضوان گفت:

    سلام اختراعاتش را نگفت اما به خدا قسم ایلان ماسک بدل دایی من بوده منم بدل خواهرزاده اش بودم با این بدنم از خواهر زاده اش کوچکتر بودم

  3. . گفت:
    1
    1

    برو بابا مرتیکه احمق صهیونست کجا بود
    الگوی زندگیمه ایلان

  4. ناصر گفت:

    بیشرف بودن از قیافه این صهیونیست میباره.ضمنا به اون احمقهایی که فکر میکنن این یارو اخر مخه باید بگم که درسته که باهوشه ولی بدون شارژ و حمایت و تبلیغات مافیای صهیونیست امکان نداره طرحهاش به جایی برسن و گرنه از این بیشرف انسانهای خلاقتر جسورتر هم وجود دارند ولی اکثرشون به زمین میخورند.دلیل هم عدم داشتن حامی صهیونیست هست.

نظرات