ماجرای تجاوز پدر به دخترش رابعه + فیلم

0

تجاوز به رابعه توسط پدرش و ماجرای تجاوز پدر به دخترش و صحبت های وی درباره جنایت پدرش که توسط شاهین صمدپور در پیج اینستاگرامش منتشر شده را در این بخش از مجله حرف تازه مشاهده کنید

تجاوز به رابعه توسط پدرش و ماجرای تجاوز پدر به دخترش رابعه + فیلم

جزئیات تجاوز به رابعه توسط پدرش

شاهین صمدپور خبرنگار آزاد و مستند ساز که این روزها در اینستاگرام فعالیت دارد، به بهانه قتل های ناموسی دختران مانند ریحانه عامری و فاطمه برحی و رومینا اشرفی فیلم و گزارشی قدیمی را در پیج اینستاگرامش بروز کرد تا دوباره این ماجرا را شرح دهد.

شاهین صمدپور نوشت: بذارید به بهانه قتل های ناموسی اخیر ناگفته های ماجرای رابعه رو براتون بازگو کنم

فیلم تجاوز پدر به دخترش رابعه

پدر رابعه دوسال به دخترش تجاوز می کرد ( دوازده تا چهارده سالگی ) مادر و خواهر و برادر کوچیک تر رابعه شاهد این ماجرا بودن .
یک بار رابعه از پدرش باردار میشه و پدرش به رابعه قرص میده تا بچه بیوفته ‌بعد از اون تصمیم به قتل رابعه می گیره و یک بار با طناب دارش میزنه که مادر به موقع میرسه و موفق نمیشه رابعه رو بکشه .
ما اولین کاری که تونستیم براشون بکنیم این بود که فراری شون بدیم یه استان دیگه !
خانم دانشور تو یه استان دیگه براشون یه خونه گرفت که پدرش پیداشون نکنه ، می پرسید چرا ؟؟
چون نمی تونستیم تجاوز پدر رو اثبات کنیم . بچه که مدت ها قبل افتاده بود و از موقعی که پدر به رابعه تجاوز می کرد زمان گذشته بود و در بهترین حالت فقط اثبات می شد که به رابعه تجاوز شده اما چه طور ثابت می کردیم که تجاوز کار پدرش بوده ؟؟
شهادت خود رابعه و مادر و خواهر و برادر کوچک ترش هم در دادگاه برای اثبات تجاوز قابل قبول نبود و برای اثبات تجاوز به رابعه باید چهار تا شاهد عاقل عادل بالغ مرد میاوردیم .

اما امروز فضای مجازی باعث شده این خبرها بین مردم بازتاب بیشتری پیدا کنه و جامعه به این فجایع حساسیت نشون بده . آرزو می کنم این حساسیت ها ختم به قوانین سخت گیرانه در دفاع از زنان و کودکان سرزمینمون بشه

او در مصاحبه خود میگوید که آرزوی اعدام پدرم دارم. او برای فراموش کردن و از یاد بردن لحظه ای سخت به پابوس امام رضا رفته تا بوتاند آرامش بگیرد

منبع: پیج اینستاگرام شاهین صمدپور

نظرات