ماجرای قتل ریحانه عامری توسط پدرش +اینستاگرام

0

ماجرای قتل ریحانه عامری توسط پدرش +اینستاگرام

ریحانه عامری ۲۲ ساله و متولد کرمان که در خرداد ۹۹ به قتل رسیده و ماجرای کشته شدن توسط پدرش با تبر و تکذیب خبر به قتل رسیدن ریحانه به دست پدرش با تبر و خبرهای جدید درباره جزئیات حادثه و اینستاگرام و پیج شخصی این دختر کرمانی را مجله حرف تازه با جزئیات میخوانید. با ما همراه باشید

بیوگرافی ریحانه عامری و ماجرای قتل ریحانه عامری توسط پدرش +اینستاگرام

ریحانه عامری دختر کرمانی کیست؟

ریحانه عامری متولد دهه هفتاد و ۲۲ ساله در کرمان که نامش بعد از به قتل رسیدن در شبکه های اجتماعی به گوش رسید. این سومین قتل در خرداد ۹۹ بعد از قتل رومینا اشرفی توسط پدرش با داس و فاطمه برحی توسط نامزدش حبیب برحی می باشد

در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی علت قتل ریحانه عامری دختر ۲۲ ساله بوسیله تبر توسط پدرش دست به دست میچرخد، اما در حالیکه این خبر تکذیب شده و صحت ندارد و هنوز علت و نحوه قتل مشخص نیست.

ماجرای قتل ریحانه عامری توسط پدرش با تبر و تکذیب خبر کشته شدن با تبر

جزئیات جدید از قتل ریحانه توسط پدرش

پلیس استان کرمان، خبر کشتن دختر با تبر را در کرمان تکذیب کرد.

ایرنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به کشته شدن یک دختر در کرمان گفت: خبر کشتن این دختر با تبر در کرمان صحت ندارد.

کوروش احمد یوسفی شبانگاه سه شنبه افزود: عصبانیت پدر، عامل قتل دختر بیست و پنج ساله کرمانی شده است.

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته ۲۶ خردادماه اختلاف خانوادگی پدر و دختر و عصبانیت پدر موجب قتل دختر جوان شد.

وی با اشاره به این مطلب که در این حادثه، میله آهنی که توسط پدر و در عصبانیت پرتاب می شود با سر دختر برخورد کرده و موجب مرگ وی می شود تاکید کرد: پدر پشیمان از نتیجه عصبانیتش هم اکنون در بازداشت پلیس است.

تکذیب قتل دختر کرمانی با تبر

یک منبع آگاه در گفتگو با راه آرمان ضمن تکذیب خبر قتل دختر کرمانی با آلت قتاله تبر که در فضای مجازی منتشر شده بود، علت قتل را نامشخص عنوان کرد.

به گزارش “راه آرمان” خبر قتل دختر کرمانی به دست پدرش که شایع شده با آلت قتاله تبر کشته شده است، فضای مجازی استان را تحت‌الشعاع قرار داده و برخی رسانه‌ها با انتشار اخبار نادرست و تصاویر جعلی منتسب به این دختر به دنبال جریحه‌دار کردن احساسات عمومی هستند.

در همین راستا یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام اعتراف قاتل به انجام این عمل، گفت: بر اساس تحقیقات اولیه‌ای که صورت گرفته است هنوز انگیزه قاتل مشخص نیست.

وی ادامه داد: براساس شواهد و مستندات پرونده قتل این دختر کرمانی به وسیله تبر و پاشیده شدن خون در خانه تکذیب می شود.

این منبع آگاه از مردم خواست تا روشن شدن زوایای پنهان این حادثه به شایعات توجه نکنند.

لازم به ذکر است چند روز پیش نیز فیلمی از یک قتل در رفسنجان منتشر شد که مشخص شده است مربوط به یک حادثه در چند سال قبل بوده است.

 

نظرات