(تصاویر) قاتل فاطمه برحی عروس آبادانی را ببینید + اینستاگرام و بیوگرافی حبیب برحی

0

(تصاویر) قاتل فاطمه برحی عروس آبادانی را ببینید + اینستاگرام و بیوگرافی حبیب برحی

(تصاویر) قاتل فاطمه برحی عروس آبادانی را ببینید و اینستاگرام و بیوگرافی حبیب برحی پسر عمو و نامزد فاطمه بریهی دختر ۱۹ ساله آبادانی که سرش بریده شد و جزئیات و عکسهای شخصی و خانواده و شغل و پیج اینستاگرام فاتل فاطمه برحی را مجله حرف تازه مشاده کنید.

تصاویر قاتل فاطمه برحی عروس آبادانی را ببینید + اینستاگرام و بیوگرافی حبیب برحی

حبیب برحی قاتل فاطمه برحی کیست

حبیب برحی ۲۳ ساله که نامزد فاطمه دختر ۱۹ ساله آیادانی بود ، دست به جنایتی هولناک زده و سر نامزدش را در شط بهمنشیر بیخ تا بیخ بریده است و سپس خودش را معرفی کرده است . مانند ماجرای تلخ رومینا اشرفی دختر تالشی.

شامگاه یکشنبه ۲۵ خرداد ماه ۹۹ پسر ۲۳ ساله ای با در دست داشتن چاقوی خونین پای در کلانتری ۱۱ ولیعصر گذاشت.

این جوان به قتل فاطمه برحی دختر ۱۹ ساله در آبادان اعتراف کرد و گفت که سر او را در کنار رودخانه بهمنشیر بریده است.

پسر عموی فاطمه برحی در اعترافاتش گفت: فاطمه برحی یک سال قبل به عقد من در آمد و ۲ روز پس از آن فرار کرد و به مشهد رفت و بعد از اینکه او را پیدا کردم و به آبادان بازگرداندم به خاطر تحریک هایی که خانواده ام کرده بودند سر او را بریدم.

اینستاگرام و بیوگرافی حبیب برحی

اولین اعترافات حبیب قاتل فاطمه برحی

حبیب در بازجویی ‌های اولیه ادعا کرد همسرش متولد سال ۱۳۸۰ شمسی و دختر عمویش بوده است. وی گفت: « عروس جوان یک سال قبل ۲ روز پس از مراسم عقد با مرد دیگری از خانه فرار می‌ کند که داماد جوان ۱ سال به جستجوی همسرش می ‌پردازد تا این که او را در مشهد می‌ یابد و همسرش را به بهانه این که بخشیده است به آبادان بر می گرداند. »

حبیب در ادامه گفت در فرصتی مناسب سر همسر جوانش را در نزدیکی رودخانه با کارد از بدن جدا کرده است و خود را به پلیس معرفی می‌ کند. جسد زن جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات و بازجویی‌ های تخصصی در خصوص ادعا‌های مرد همسرکش توسط دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان در دست بررسی است.

قاتل فاطمه برحی عروس 19 ساله آبادانی که سرش را برید

جزئیات فرار فاطمه برحی از خانه

فاطمه زندگی و کتک های خواهرش که با پسر عمویش ازدواج کرده بود را دیده بود، به خاطر ازدواج اجباری گریخت و به مشهد سفر کرد.

عموی فاطمه‌برحی سالها قبل نیز خواهرش را که عمه فاطمه می شد با توجه به اینکه شوهرش در زندان بود و درخواست طلاق داده بود به جرم خیانت سر برید و پس از مدتی از زندان آزاد شد.

پدر فاطمه‌‌برحی پس از بازگردان دخترش به آبادان با توجه به اینکه احتمال می داد دخترش به طرز فجیعی کشته می شود تصمیم گرفت با دادن سم به زندگی اش پایان دهد اما مادر فرحی مانع کار پدرش شد تا اینکه پسرعموی فاطمه فرحی در اقدامی هولناک سر دختر جوان را برید.

بنا به این گزارش، قتل فاطمه برحی مانند قتل رومینا اشرفی و ریحانه عامری در دسته قتل های ناموسی است. منبع/رکنا

نظرات