علت بریدن سر عروس ۱۹ ساله آبادانی توسط همسرش چه بود؟

0

علت قتل و بریدن سر عروس آبادانی توسط همسرش و تصتویر و خبرای جدید درباره علت قتل و بریدن سر فاطمه برحی توسط همسرش حبیب که پسر عمویش بوده را در لب شط در آبادان در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

فاطمه برحی عروس 19 ساله آبادانی و همسرش حبیب کیست و علت واقعی بریدن سرش

علت بریدن سر عروس آبادانی توسط همسرش چه بود؟

ساعت حدود ۲۲:۳۰ یکشنبه شب ۲۵ خرداد جوان ۲۳ ساله ای با در دست داشتن کاردی خونین با حضور در کلانتری ۱۱ ولیعصر آبادان اظهار کرد به دلیل خیانت همسرش او را کشته است.

حبیب برحی جوان آبادانی به ماموران گفت : سر همسر ۱۹ ساله اش را از تنش جدا کرده و در منطقه بهار ۵۶ در کنار رودخانه بهمنشیر رها کرده است.

در پی این اظهارات مأموران پلیس بلافاصله با راهنمایی فردی که ادعا می کرد زنش را به قتل رسانده سر صحنه جرم رفته و مشاهده کردند قاتل سر زن جوان را از بدن جدا کرده و تنها سر مقتول به یک موبند است.

فاطمه برحی عروس آبادانی کیست

فاطمه برحی متولد سال ۱۳۸۰ و دختر عمویش بوده که مدتی با هم عقد کرده و قصد داشتند با هم ازدواج کنند، گفته میشود که او یک سال قبل ۲ روز پس از مراسم عقد با مرد دیگری از خانه فرار می کند که داماد جوان یک سال به جستجوی همسرش می پردازد تا این که او را در مشهد می یابد و همسرش را به بهانه این که بخشیده است به آبادان برمی گرداند.

عامل قتل ناموسی در ادامه گفت: در فرصتی مناسب سر همسر جوانش را در نزدیکی رودخانه با کارد از بدن جدا کرده و خود را به پلیس معرفی می کند.

جسد زن جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات وبازجویی های تخصصی در خصوص ادعاهای مرد همسرکش توسط دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان در دست بررسی است.

اما در شبکه های اجتماعی و در فضای مجازی عکسی با نوشته ای در حال انتشار است که ماجرا را به گونه دیگر بازگو میکند که صحت و سقم آن هنوز تایید و تکذیب نشده است .

به تازگی فاجعه ای به نام رومینا اشرفی و بریدن سرش توسط پدرش رضا اشرفی در روستای سفید سنگان تالش رخ داده بود که این حادثه تلخ نیز در آبادان بوقوع پیوست

یکی از بستگان فاطمه برحی میگوید: خواهر فاطمه چند سال پیش با برادر قاتل ازدواج کرده بود و نتیجه این وصلت چیزی نبود جز صورتی همیشه کبود از ضرب و شتم! فاطمه چند ماه بعد از عقد، با کمک یکی از دوستانش (دختر) فرار می کند. فاطمه به مشهد پناه می برد و گویا به خانه امنی می رود.

توجه: این روایت صرفا در شبکه های اجتماعی دست به دست میچرخد و ‏هنوز علت واقعی و قتل دختر ۱۹ ساله آبادانی از سوی پلیس در حال تحقیق است و اخبار دقیق را از منابع خبری موثق و توسط اطلاع رسانی پلیس دنبال کنید.

نظرات