معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم بعد از اتفاق

0

فیلم “بعد از اتفاق، فیلمی ایرانی به کارگردانی پوریا حیدری و همچنین تهیه کنندگی شهاب حسینی است. این فیلم در ژانر درام در سال ۹۹ ساخته خواهد شد. این فیلم به عنوان جدیدترین ساخته شهاب حسینی، تازه قرار است فیلمبرداری خود را آغاز کند. ”بعد از اتفاق” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم بعد از اتفاق

 

خلاصه داستان

فیلم “بعد از اتفاق” روایتگر داستانی فوتبالی از یک کودک است. این فیلم به موضوع آرزوهای یک کودک می پردازد که بنا دارد به تیم پرسپولیس گل بزند.

شهاب حسینی

به همین دلیل، در این فیلم بسیاری از بازیکنان مشهور فوتبال ایران در کنار بازیگران حرفه ای سینمای ایران حضور خواهند داشت و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

پوریا حیدری

کارگردان این فیلم پوریا حیدری و تهیه کننده آن شهاب حسینی است. پوریا حیدری پیش از این در عرصه تهیه کنندگی و ساخت فیلم‌های مستند داخلی و خارجی فعال بوده و شهاب حسینی یکی از شرکای اصلی در کمپانی پل مدیا آمریکا است که تهیه‌کننده فیلم است.

 

اسامی بازیگران فیلم بعد از اتفاق

اسامی بازیگران فیلم بعد از اتفاق

 

دیگر عوامل

کاگردان: پوریا حیدری، تهیه کننده: شهاب حسینی، فیلمبردار: علیرضا برازنده، صدابردار: امیر ترابی، تدوین: سارا آهنی، طراحی صحنه: بابک پناهی، مدیر تولید: حسن مصطفوی.

نظرات