خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال رستگاری + زمان پخش

0

سریال “رستگاری ″، سریال ایرانی به نویسندگی مهدی کیا و تهیه کنندگی محمدرضا عباسیان است. این مینی سریال در ژانر سیاسی-اجتماعی در سال ۹۹ با موضوع سوریه ساخته خواهد شد. در ادامه مطلب به معرفی سریال “رستگاری” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در سال چاری را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال رستگاری + زمان پخش

 

خلاصه داستان سریال رستگاری

مینی سریال “رستگاری” روایتگر دوران جنگ تلخ سوریه است. موضوعات محور مقاومت در سوریه از مضامین استراتژیک و مهمی است که دارای سوژه های بکر و نابی است که هر یک با قصه ای جذاب می تواند برای مخاطب دیدنی باشد.

داستان سریال رستگاری

سیما فیلم در همین راستا قصد دارد مینی سریالی با موضوع مقاومت در سوریه بسازد که جزء آثار الف فاخر این مرکز به شمار می آید. هنوز جزئیاتی از داستان و اسامی بازیگران آن منتشر نشده است. این مینی سریال توسط مهدی کیا نوشته می‌شود و محمدرضا عباسیان تهیه کنندگی آن را عهده دار خواهد بود.

محمدرضا عباسیان

محمدرضا عباسیان پیش از این تهیه کنندگی مستندهای فاخری را بر عهده داشته است. او برندهٔ تندیس بهترین فیلم مستند برای فیلم قانا از دهمین جشن سینمای ایران شد. همچنین برای ساخت فیلم مستند مدرسه برندهٔ شمشیر نقره‌ای جشنواره فیلمهای تاریخی لهستان شد.

نظرات