ممنوع الکار شدن حیاتی بخاطر ابی + ماجرای ممنوع التصویری محمدرضا حیاتی

1

ممنوع الکار شدن حیاتی بخاطر ابی و فردین: گفتند فعلا نیایید

محمدرضا حیاتی گوینده خبر با سابقه و قدیمی تلویزیون بعد از مصاحبه درباره ابی خواننده اونور آبی و فردین بازیگر قبل از انقلاب، اعلام کرد: تماس گرفتند گفتند فعلا نیایید!. جزئیات کامل ممنوع الکار شدن حیاتی گوینده خبر را در از زبان خودش بخوانید.

ممنوع الکار شدن حیاتی بخاطر ابی و فردین: گفتند فعلا نیایید

ممنوع التصویری محمدرضا حیاتی

به گزارش حرف تازه از روزنامه هفت صبح: محمدرضا حیاتی گوینده پیشکسوت خبر صداوسیما درباره واکنش صدا و سیما به صحبت‌هایش درباره فردین و ابی اعلام کرد: تماس گرفتند گفتند فعلا نیایید!

محمدرضا حیاتی که در روز‌های اخیر مطالبی درباره ممنوع‌الکاری‌اش در تلویزیون عنوان می‌شود، این اتفاق را موقتی خواند و گفت: من مشکلی با کسی ندارم و ان‌شاءالله این مشکل هم موقتی است.
بعضی چهره‌ها در صداوسیما به طور عادی به نماد تبدیل می‌شوند؛ نماد یک دوره و یک باور. محمدرضا حیاتی گوینده خبر تلویزیون جزو این چهره‌هاست که برای همه جنبه‌ای نوستالژیک دارد و یکی‌دو نسل را به یاد خاطرات دوره‌ای پرفراز و نشیب از انقلاب اسلامی می‌اندازد.

بغض این گوینده خبر موقع قرائت سخت‌ترین خبر تاریخ جمهوری اسلامی یعنی ارتحال امام خمینی (ره) جزو خاطرات ماندگار هر ایرانی است و از ذهن‌ها فراموش نمی‌شود.

ماجرای ممنوع التصویری محمدرضا حیاتی و واکنش ابی خواننده

واکنش ابی خواننده

ابی در این باره نوشت: بسیار متاسیف سشدم و آرزوی زندگی آرام برای آقای حیاتی در کنار خانواده اش را دارم

علت ممنوع الکاری حیاتی گوینده خبر

حیاتی در یک برنامه اینترنتی گفته بود “از ارادتمندان ابی هستم” و همچنین درباره ممنوع‌الفعالیت شدن محمدعلی فردین در سریال‌های پس از انقلاب اظهار کرد: اگر می خواهید هنرمند را نابود کنید تنها راهش همین است.

ممنوع الکار شدن حیاتی گوینده خبر

درباره واکنش صداوسیما به مصاحبه جنجالی اخیرش:

* بالاخره ممکن است شخص آقای علی عسگری، مدیر خبر ، معاون سیاسی و دیگر دوستان از حرف من نارحت شده باشند ولی هر حرفی زدم فقط از روی صداقت و حرف دلم و مردم بوده است.

* از آن روز به بعد تلویزیون نرفته‌ام. تماس گرفتند گفتند فعلا نیایید.‌من هم گفتم چشم. عرض کردم من که بازنشسته شدم و همان موقع هم قبل از دستور شما تقاضا کردم اگر امکان دارد دیگر نباشم.

* اگرچه مردم و صداوسیما را دوست دارم و دو سوم عمرم را در صداوسیما گذرانده‌ام. چطوری می‌توانم چنین جایی را دوست نداشته باشم. (بغض) ولی بالاخره باید روزی دل کند.

* دو مسئله سال‌ها من را زنده و سر حال نگه داشته است؛ یکی خود رسانه و یکی ارتباطی است که با مردم دارم. هیچ چیز جای این را نمی‌گیرد که با مردم در تماس باشی. من هر جا می‌روم مردم مشکلات‌شان را می‌گویند و فکر می‌کنند من می‌توانم کاری کنم. من فقط می‌خوانم و بعضی وقت‌ها اشک می‌ریزم.

* تلویزیون خیلی از مجریان و گویندگان خود را از دست داده در حالی که باید از کسانی که روی آن‌ها سرمایه گذاری کرده است و آن‌ها را به اینجا رسانده استفاده بهینه کند نه این که یک مجری راحت کنار گذاشته شود.

* خدا شاهد است ظاهر و باطن من همیشه همین بوده است و اصلا روی دیگر ندارم که می‌گویند حیاتی می‌خواهد آن را نشان دهد.

* در صورتی که اگر می‌خواستم از کار و موقعیتم استفاده کنم، به‌راحتی می‌توانستم. در این سال‌ها در مراسم و همایش‌های مختلف پیش روسای جمهور، ‌وزرا، ‌نمایندگان مجلس و مسئولان بوده‌ام اما هیچ خواسته‌ای نداشتم.

1 دیدگاه در “ممنوع الکار شدن حیاتی بخاطر ابی + ماجرای ممنوع التصویری محمدرضا حیاتی

  1. عمادی گفت:

    سلام مااز صدا وسیما وسینما خواهش میکنیم که هنرپیشه وکارگردان و خواننده ومجریهای جدید بگیرید بسکه جوونهای علاقمند منتظر ماندند خسته شدند الان در سینما نقش زن ۲۰ساله رابا گریمو وهزار کلک خانم ۵۰ساله بازی میکنه .تراخدا سینما و تلویزیونو از مافی بازی خارج کنید .

نظرات