ماجرای اجرای لیلا فروهر در شبکه دو (سریال بچه مهندس) + واکنش کارگردان

0

با پابان پخش تیتراژ پایانی سریال بچه مهندس ۳ و پخش صدای لیلا فروهر در شبکه دو, حواشی عجیبی برای این سریال ایجاد شد که با واکنش های زیادی رو به رو شد، در ادامه ی این مطلب به توضیح این ماجرا و واکنش علی غفاری، کارگردان سریال بچه مهندس می پردازیم. با ما همراه باشید.

ماجرای اجرای لیلا فروهر در شبکه دو (سریال بچه مهندس) + واکنش کارگردان

 

ماجرای اجرای لیلا فروهر در شبکه دو

دیشب در اقدامی عجیب و غیرمنتظره بازخوانی قطعه “ای ایران” با همخوانی لیلا فروهر، خواننده مشهور لس ‌آنجلسی و گروه بویز (ای‌ایران) در تیتراژ پایانی سریال “بچه مهندس۳” روی آنتن شبکه دوم سیما رفت!

لیلا فروهر در سریال بچه مهندس 3

این اقدام با واکنش های زیادی همراه بود، عده ای از کاربران این اتفاق را امر نیک و نقطه عطفی برای آشتی صداوسیما با خوانندگان اصیل ایرانی خارج از کشور دانسته اند. اما بسیاری دیگر از آن به عنوان جنگ نرم یاد کرده و انتقاد شدیدی بر عدم نظارت جدی و وجود افراد نفوذی در صداوسیما داشته اند.

با این حال، ساعاتی پیش علی نظری کارگردان سریال “بچه مهندس” به این اتفاق جنجالی واکنش نشان داد، او گفت: “ما دنبال اجرایی بودیم که صدای تک خوان نداشته باشد، صدای دسته جمعی باشد و زمان آن با تیتراژ ما هماهنگ باشد. ماجرایی که الان مطرح شده قطعی نیست و اینکه در این هم آوایی چگونه صدای خواننده لس آنجلسی تشخیص داده شده را نمی‌دانم.”

واکنش کارگردان علی نظری به پخش صدای لیلا فروهر

وی ادامه داد: “هنوز هم نسبت به این موضوع مشکوک هستیم که چنین چیزی وجود داشته باشد چراکه سندی پیدا نکردیم که این خانم(خواننده لس آنجلسی) در یک هم‌آوایی حضور داشته باشد.”

نظرات