تم عروسی تابستانی از کارت تا دسته گل و کیک + راهنمای تزیینات عروسی در تابستان

0

تم عروسی تابستانی از کارت تا دسته گل و کیک + راهنمای تزیینات عروسی در تابستان

برگزاری مراسم عروسی در تابستان در هر فصل، تدابیر و تزیینات و نحوه پذیرایی ، مدل لباس و مدل آرایش، انتخاب لوازم پذیرایی و میوه و سفارش غذا و تم مربوط به فصل متفاوتی دارد.

تم عروسی تابستانی از کارت تا دسته گل و کیک + راهنمای عروسی در تابستان
عروس و داماد بسته به سلیقه و فرصت و وقت کافی و بنا به شرایط ، یک فصلی رای برگزاری مراسم جشن ازدوج انتخاب میکنند .
هر فصلی از سال دارای زیبایی های منحصر به خود هستند و برگزاری مراسم در هر فصلی می تواند بسیار زیبا و خاص باشد.

اما فصل تابستان به دلیل تعطیلی مدارس و شب های بلند و پایین بودن مخارج و هزینه های عروسی و گرمای هوا و برگزاری جشن در باغات و محیط بیرونی تالارها ،طرفداران زیادی برای گرفتن عروسی دارد و اکثر زوج ها این فصل را برای برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب می کنند.

راهنمای طراحی و تزئینات عروسی در تابستان

فصل تابستان سرسبز ترین و زیباترین فصل سال است و یکی از دلایل علاقه زوج های جوان به برگزاری مراسم عروسی در این فصل است.
در فصل تابستان، باغ های عروسی از سایر فصول سر سبزتر و قشنگ تر هستند و آماده برگزاری مراسم می باشند.
از امتیازات عروسی گرفتن در فصل تابستان استفاده از فضای زیبای سرسبز برای عکاسی و فیلم برداری از عروس و داماد به وجود بیاورد.

مدلهای جدید تم عروسی تابستانی

راهنمای برگزاری جشن عروسی در تابستان

یک برنامه‌ریزی کامل داشته باشید و قرار عقد و وقت‌ گرفتن از محضرخانه، اجاره سالن، خرید حلقه، انتخاب آینه و شمعدان، سفارش لباس عروس و کت‌وشلوار داماد، انتخاب آرایشگاه، گل‌فروشی و آتلیه عکاسی ،باید در فهرست‌تان قرار دهید

دسته گل عروس و تزئینات

دسته گل مناسب تابستان در درجه اول به سلیقه عروس و به تم عروسی بستگی دارد که برای تابستان رنگ های متنوع بسیار مناسب است.
برای تزیین اطراف و محیط ، زیبایی عکس‌ها در کنار یک سبد گل چند برابر می‌شود. اگر به گل فروشی بگویید گل را برای چه مراسمی می‌خواهید برای بهترین انتخاب راهنمایی‌تان می‌کند.

دسته گل عروس و تزئینات عروسی در تابستان

لباس عروس در تابستان

شکی نیست لباس عروس تاثیر زیادی در زیبایی و جلوه عروس می‌گذارد و شکی هم نیست که بیشتر لباس‌های عروس با زرق‌وبرق‌شان دل عروس خانم‌ها را می‌برند.

برای انتخاب لباس عروس باید چند نکته را مد نظر داشته باشید. اول از همه قدتان و بعد از آن وزن‌تان. بیشتر دختر‌ها از لباس‌های چین‌دار خوش‌شان می‌آید و دوست دارند حداقل دامن لباس‌شان پف زیادی داشته باشد، اما با این‌که این لباس‌ها بیشترشان خیلی زیبا هستند ولی برای عروس‌هایی که قد کوتاهی دارند مناسب نیستند. این دسته لباس‌ها برای عروس‌هایی مناسب است که قدشان بلندتر است و دوست دارند متناسب‌تر نشان داده شوند.

لباس‌های پف دار می‌توانند به اندام عروس‌های لاغر حجم بیشتری بدهد و این حجم‌دهی برای عروس‌هایی که اضافه وزن دارند، اصلا مناسب نیست.

جدیدترین مدل های تزئینات مراسم ازدواج در تابستان

تم عروسی در تابستان با رنگ آبی

رنگ آبی و آبی تیره و فیروزه ای یکی از رنگ‌های بسیار پرطرفداربرای مراسم عروسی تابستانی است. ترکیب این رنگ با رنگ های ترکیبی و تقریبا خنثی یک ترکیب بسیار لاکچری برای مراسم عروسی ایجاد خواهد کرد.
ماشین عروس، کارت عروسی، لباس ساقدوش، کراوات و دسته گل و کیک عروسی … همگی از مواردی هستند که می‌توانید آن‌ها را از این رنگ زیبا انتخاب کنید.

تم عروسی در تابستان با رنگ آبی

تم رنگ سبز از روشن تا تیره

از رنگ سبز بهاری و فضای بهاری ایده بگیرید و با استفاده از برگ‌های طبیعی در کنار یکدیگر، دیزاینی زیبا و خاص را برای مراسم خود ایجاد نمایید.

تم رنگ سبز از روشن تا تیره

تم عروسی در تابستان لاکچری و خاص

برنزی و متالیک: رنگ برنزی بسیار پرطرفدار و امروزی و لاکچری و با کلاس است و در آرایش صورت نیز رنگ برنزی بسیار جذاب و خیره‌کننده است انتخاب این رنگ برای مراسم عروسی نیز یکی از انتخاب‌های شاهکار و زیبا خواهد بود. رنگ‌های برنزی و مسی نسبت به رنگ طلایی و نقره‌ای از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند

تم عروس برنزی و متالیک

تم مراسم ازدواج با رنگ بنفش

رنگ بنفش مناسب عروسی در تابستان است و در کنار این رنگ می‌توانید به سادگی با رنگ خاکستری ملایم استفاده کنید و یک پالت رنگ بسیار جذاب و متفاوت داشته باشید

تم مراسم ازدواج با رنگ بنفش

تم عروسی در تابستان با ترکیب رنگ مرجانی و آبی فیروزه‌ای

این ترکیب رنگ بسیار جالب خواهد بود. رنگ هلویی و مرجانی فضایی رمانتیک را برای مراسم عروسی ایجاد می‌کنند و ترکیب آن با رنگ آبی فیروزه‌ای، سفید و بژ بسیار دلربا و جذاب خواهد شد.

تم مراسم ازدواج تابستانی با ترکیب رنگ مرجانی و آبی فیروزه‌ای

تم عروسی تابستانی جدید ۲۰۲۰

تم عروسی هلویی و سبز: تمی بسیار خیره کننده با این ترکیب خواهید داشت. ترکیبی از گیاهان جنگلی با تناژهای مختلف رنگ سبز و گل‌های هلویی و نارنجی رنگ می‌توانند به سادگی فضای جشن عروسی را شیک‌تر کنند.

تم مراسم ازدواج تابستانی با ترکیب رنگ هلویی و سبز

تم مراسم ازدواج تابستانی با رنگ آبی کلاسیک

اگر رنگ‌های ملایم و خنثی و فضایی آرامشبخش را میپسندید، این ترکیب رنگ زیبا از آبی کلاسیک و طوسی و آبی ملایم نظرتان را به خود جلب خواهد کرد. این ترکیب رنگ محیطی بسیار آرام و رمانتیک را برای عروسی ایجاد می‌کنند.

تم مراسم ازدواج تابستانی با رنگ آبی کلاسیک

تم عروسی با ترکیب رنگ آبی و قرمز

این تم و اکسسوری برای عروس و دامادهایی که دوست دارند بسیار متفاوت و خاص باشند مناسب است. تضاد این دو رنگ زیبا مطمئنا فضایی خاص و ویژه و با کلاس را برای جشن عروسی ایجاد خواهد کرد.

تم عروسی در تابستان با ترکیب رنگ آبی و قرمز

یادبود عروسی

برای کادو و هدیه یادبود و گیفت عقد و عروسی به مهمانان میتوانید از برگ های رنگارنگ پاییزی درختان استفاده کنید و گیف های زیبایی بسازید

مدل گیفت عروسی با تم تابستانی

مدل کیک عروسی با تم تابستانی

حتما در کیک تان یک تکه از تابستان را داشته باشید پس هنگام سفارش کیک عروسی طرحی ارائه دهید که متناسب با فصل باشد.

مدل کیک عروسی با تم تابستانی

مدل لباس ساقدوش ها در تم عروسی تابستانی

اگر ساقدوش در مراسم تان استفاده خواهید کرد، میتوانید رنگ لباس های ساقدوش های خود را از رنگ های جذاب تابستان انتخاب کنید.

مدل لباس ساقدوش ها در تم عروسی تابستانی
مدل کارت عروسی در تابستان

کارت عروسی شما باید علاوه بر خبر خوش عروسی ، حال و هوای فصل گرم را نیز به مهمان ها هدیه دهد.

مدل کارت عروسی تابستانی
مدل آرایش و میکاپ عروس تابستانه

برای این فصل بهتر است که از میکاپ لایت با رنگ های تابستانی انتخاب کنید و ز آرایشگر خود بخواهید که یک میکاپ لایت روی چهره شما کار کند تا آرایشتان مخصوص این فصل باشد

امیدواریم مورد پسند و مفید واقع شده باشد و نهایت استفاده را از ایده های ما در مجله حرف تازه ببرید.

نظرات