جدیدترین تم عروسی پاییزی از کارت تا دسته گل و کیک + راهنمای تزیینات عروسی در پاییز

0

جدیدترین تم عروسی پاییزی از کارت تا دسته گل و کیک + راهنمای تزیینات عروسی در پاییز

تم عروسی پاییزی یکی از خاص ترین تم ها نسبت به دیگر فصول سال است و برگزاری مراسم در این فصل زیبایی و طراوات خاصی به جشن و مراسم میدهد
اگر قرار است عروسی خود را در پاییز برگزار کنید ، بسیار کار پسندیده و منحصر بفردی را انجام خواهید داد، حتما روز و اوقات بسیار دل انگیزی را در کنار مهمانان خود خواهید داشت

تم عروسی پاییزی
اما برگزادی مراسم در فصل پاییز تم و طراحی مخصوص به رنگ های خود را دارد و سعی کنید تم عروسیتان را پاییزی انتخاب کنید تا در ذهن ها ماندگار گردد.
ما در این بخش از سایت حرف تازه چند توصیه و مدل طراحی برای شما داریم تا از این ایده ها برای جشن خود الگو بگیرید.

طراحی تم عروسی پاییزی

پاییز یکی از زیباترین فصلهاست و به لیل خنکی هوا بهترین گزینه برای مراسم عروسی است تا عروس خانم با میکاپ و لباس عروس در گرما کلافه نشود
این فصل بی نظیر با ترکیب رنگ های قرمز و نارنجی پررنگ،عکس های عروسیتان را فوق العاده می کند.

تم عروسی پاییزی

مدل دسته گل عروسی در پاییز

بهتر است دسته گل عروسی در فصل پاییز گل هایی به رنگ نارنجی، گل بهی، زرد، کرم، قهوه ای داشته باشد
از گل های پاییزی مانند:گل ناز، داوودی، میخک، آفتابگردان در دسته گل خود استفاده نمایید . حتما دقت کنید بین دسته گل عروسی و میکاپ چهره شما باید یک تناسب زیبا وجود داشته باشد.

تم عروسی پاییزی
برای آقای داماد برای گوشه کت از گل های کوچک تری که در دسته گل عروس وجود دارد استفاده نمایید.

آقای داماد هم بهتر است کراوات و یا پاپیون خود را از رنگ های پاییزی وگرم انتخاب کند تا با میکاپ و دسته گل عروس خانم تناسب داشته باشد.

تم عروسی پاییزی

مدل لباس عروس در تم پاییزی

با توجه به سردی و برودت هوا و با خنک تر شدن هوا بهتر است به جای پوشیدن لباس های دکلته یا حلقه ای ، از لباس های عروس آستین سه رب و آستین بلند برای این فصل استفاده نمایید

تم عروسی پاییزی

مدل آرایش و میکاپ عروس پاییزی

برای این فصل بهتر است که از میکاپ لایت با رنگ های پاییزی انتخاب کنید و ز آرایشگر خود بخواهید که یک میکاپ لایت پاییزی روی چهره شما کار کند تا آرایشتان مخصوص این فصل باشد .
البته خود آرایشگران عروس در هنگام آرایش عروس به این نکته توجه دارند که چه زمانی ار فصل سال مراسم برگزار میشود و متناسب با آن میکاپ عروس را انجام میدهند. و در مدل شینیون موی عروس نیز برگ های زیبا کار شود بسیار عالی میشود

تم عروسی پاییزی

مدل کارت عروسی پاییزی

کارت عروسی شما باید علاوه بر خبر خوش عروسی ، حال و هوای پاییزی را نیز به مهمان ها هدیه دهد.
برای کارت عروسی تان نیز از تم پاییز استفاده کنید اینگونه که کاغذ قهوه ای روشن انتخاب کرده و روی کاغذ قهوه ای برگ های پاییزی را طراحی کرده و بچسبانید.

تم عروسی پاییزی

مدل لباس ساقدوش ها در تم عروسی پاییزی

اگر ساقدوش در مراسم تان استفاده خواهید کرد، میتوانید رنگ لباس های ساقدوش های خود را از رنگ های جذاب پاییزی انتخاب کنید.
برای ساقدوش ها لباس های به رنگ پاییزی و رنگ دسته گل و نزدیک به میکاپ خود مانند رنگ نارنجی تهیه کنید و رنگ کراوات ها و یا پاییون آقایان ساقدوش باید با رنگ لباس ساقدوش خانم ها هماهنگ باشد.

تم عروسی پاییزی

مدل کیک عروسی با تم پاییزی

حتما در کیک تان یک تکه از پاییز را داشته باشید پس هنگام سفارش کیک عروسی طرحی ارائه دهید که متناسب با فصل باشد.
یک طرح پاییزی زیبا رمانتیک انتخاب کنید و مجسمه تزئینی روی کیک قرار دهید یا از قناد بخواهید با سیم فلزی طلایی حرف اول اسم شما یا همسرتان را درست کند و با برگ های کوچک فلزی آن را تزئین کند و مثل یک تاج روی کیک قرار دهد.

تم عروسی پاییزی

عروسی در پاییز

یکی از ایده های برای برگزاری مراسم عروسی در فصل پاییز استفاده از تزیینات پاییزی است. بادکنک های تالار را زرد و نارنجی و قرمز انتخاب کنید و سقف تالار عروسی را با حریرهای زیبا بارنگ های گرم پاییزی تزئین کنید.

جلوی در ورودی تالار پذیرایی دو درخت مصنوعی را که با برگ های زرد و نارنجی و قرمز و به همراه چند کاج خشک تزئین نموده اید ، قرار دهید.

تم عروسی پاییزی

در مراسم پاییزی از میوه درخت کاج و کدوتنبل استفاده کنید مثلا با خالی کردن داخل کدوتنبل آن را به یک گلدان بامزه تبدیل کنید یا کاج های ریز و برگ های اطراف آن را رنگ کنید تا یکدست شوند و سپس روبان های باریک طلایی و نارنجی را روی گلدان بچسبانید و این کاج های مخروطی شکل را روی روبان ها قرار دهید.

گل های کوچک رنگی پاییزی را روی میز شام قرا دهید تا حس و حال پاییزی بودن را به مهمان ها بدهید.

برای تزیین صندلی های مراسم عروسی تان از حلقه های گل پاییزی استفاده کنید. میز مهمانان را میتوانید با تم پاییز دیزاین کنید.

از کدوهای خوشگل برای تزیین میز یادبود یا سفره عقد خود بهره بگیرید

یادبود عروسی

برای کادو و هدیه یادبود و گیفت عقد و عروسی به مهمانان میتوانید از برگ های رنگارنگ پاییزی درختان استفاده کنید و گیف های زیبایی بسازید

تم عروسی پاییزی

مدل عکاسی عروسی در پاییز

از برگ های بی نظیر پاییزی برای عکاسی در پاییز استفاده کنید مثلا دسته گل و کفش عروس خانم را در کنار هم قرار دهید و دور آن را با برگ های رنگارنگ پاییزی پر کنید و یا حلقه های ازدواج را روی یک برگ پاییزی قرار دهید و عکس بگیرید.

مدل شینیون موی عروس در تم پاییزی

تم عروسی پاییزی

نظرات