معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم بی همه چیز

1

فیلم “بی همه چیز”، فیلمی ایرانی به کارگردانی محسن قرایی و همچنین تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی است. این فیلم در ژانر اجتماعی در سال ۹۹ ساخته خواهد شد و به تازگی پیش تولیدش به پایان رسیده است. این فیلم که قرار بود زودتر از اینها فیلمبرداری اش آغاز شود، با شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و  قراراست به زودی مراحل ساختش آغاز شود. ”بی همه چیز” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم بی همه چیز

 

خلاصه داستان

هنوز جزئیاتی از داستان فیلم “بی همه چیز” منتشر نشده است اما پیش بینی می شود که فیلمنامه “بی ‌همه ‌چیز” براساس نمایشنامه “ملاقات با بانوی سالخورده” فردریش دورنمات نوشته شده که تغییر نامش احتمال انجام تغییرات بیشتر در موضوع این نمایشنامه را بیشتر می‌کند.

داستان فیلم بی همه چیز

گفته می‌شود سرمایه ‌گذار این فیلم یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان است که با توجه به آشنایی مدیران این شرکت با شهاب حسینی، بودجه خوبی هم برای ساخت این فیلم در نظر گرفته شده است. محسن قرایی پیش از این دو فیلم بلند “قصر شیرین” و “خسته نباشید” را کارگردانی کرده بود.

 

اسامی بازیگران فیلم بی همه چیز

اسامی بازیگران فیلم بی همه چیز

 

دیگر عوامل

کارگردان: محسن قرایی، نویسندگان: محسن قرایی و محمد داوودی، تهیه کننده: جواد نوروز بیگی.

1 دیدگاه در “معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم بی همه چیز

  1. طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه گفت:

    من بعنوان طرفدار باران کوثری تا آخر عمرم و برای همیشه حق دارم کل آثارش رو ببینم

نظرات