زمان دقیق پخش تکرار سریال بزنگاه از آی فیلم ماه رمضان ۱۴۰۱

0

سریال بزنگاه ساعت ۸ شب از شبکه آی فیلم در ایام ماه رمضان ۱۴۰۱ پخش میشود و مهمان خانه های مخاطبان خواهد بود. در ادامه زمان دقیق پخش تکرار از شبکه آی فیلم در رمضان ۱۴۰۱ از ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ را برای شما همراهان در مجله حرف تازه منتشر کردیم . با ما همراه باشید.

زمان دقیق پخش تکرار سریال بزنگاه از آی فیلم

پخش سریال بزنگاه از آی فیلم ماه رمضان ۱۴۰۱

مجموعه تلویزیونی و سریال بزنگاه که یکی از پر بیننده ترین سریال های تلویزیون در دهه اخیر است اکنون از شبکه آی فیلم پخش میشود. این مجموعه تلویزیونی از ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود و هر شب ساعت ۲۰ پخش و در ساعت‌های ۵ و ۱۳ روز بعد بازپخش می‌شود.

تکرار و بازپخش

سریال بزنگاه هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه آی‌ فیلم در رمضان ۱۴۰۱ می‌رود و تکرار آن نیز در ساعت‌ های ۰۴:۰۰ بامداد و ۱۲:۰۰ روز بعد پخش می‌ شود.

 

بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران در سال ۱۳۸۷ ساخته شده است و تهیه‌کنندگی آن را ایرج محمدی و مهران مهام و فیلمنامه نویسی سروش صحت و ایمان صفایی برعهده داشته اند.

زمان دقیق پخش و تکرار سریال بزنگاه از آی فیلم

این سریال بارها از شبکه های مختلف مخصوصا آی فیلم پخش شده و حالا نیز با پخش آن با استقبال مخاطبان همراه بوده است. در خلاصه داستان آن چنین آمده است: یک نانوای قدیمی به نام احمد پرور فوت می‌کند و بازماندگان وی برای تقسیم ارث و میراث دچار اختلاف می‌شوند. نادر پسر کوچک‌تر وی که در زندگی زناشویی خود شکست خورده و با دختر کوچکش زندگی می‌کند، معتاد است و به همین خاطر از طرف خانواده طرد شده. حال پس از مرگ پدر، نادر به خانه برمی‌گردد و . . .

بازیگرانی چون رضا عطاران در نقش نادر، حمید لولایی در نقش صابر، مرجانه گلچین در نقش بهجت، علی صادقی در نقش کامران، احمد پورمخبر، عباس جمشیدی‌فر، صفر کشکولی، پروین میکده و حلیمه سعیدی و هنگامه حمیدزاده در نقش فرزانه و سوسن پرور در نقش فریده در این سریال بازی کردند

نظرات