معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم زیرنظر

0

فیلم “زیرنظر”، فیلمی ایرانی به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی محمد شایسته و رامبد جوان است. این فیلم در ژانر کمدی-خانوادگی در سال ۹۷ ساخته و بعد از پایان سی و هشتمین جشنواره فجر و مدتی قبل از شیوع کرونا اکران شد که بعد ازمدتی به تعطیلی سینما ها منجر شد. این فیلم که اکران عمومی آن لغو شد حالا قرار است برای اولین بار به صورت آنلاین اکران شود. ”زیرنظر” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر نام آشنا و حرفه ای هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم زیرنظر

 

خلاصه داستان

این فیلم روایتگر کمدی از ماچراهای حول محور یک مبل سوراخ شده است. محسن (رضا عطاران) پس از خرید به خانه باز میگردد و متوجه میشود مبلی که امید (امیر جعفری) روی آن نشسته است سوراخ شده و امید را مقصر میداند.

داستان فیلم زیرنظر

در همین حال مهشید (ریما رامین فر) همسر محسن به این مبل بسیار علاقه دارد و او در حال برگشتن از سفر است، محسن و امید تمام تلاش خود را میکنند تا این مشکل را حل کنند اما…

 

اسامی بازیگران فیلم زیرنظر

اسامی بازیگران فیلم زیرنظر

 

دیگر عوامل

کارگردان: مجید صالحی، تهیه کنندگان: محمد شایسته، رامبد جوان، نویسنده: ابوالفضل کاهانی، مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی، موسیقی: امیر توسلی، تدوین: سیامک مهماندوست، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: زهره رحمانی، طراح گریم: عظیم فراین، صدابردار: فرشید احمدی، عکاس: احمدرضا شجاعی.

نظرات