علت کنار گذاشتن و اخراج روزبه حصاری از بچه مهندس ۴ چه بود

0

اخراج روزبه حصاری از بچه مهندس ۴ خبری است که توسط سعید سعدی اعلام شد و حالا مشخص نیست که چه کسی نقش جواد جوادی را در سریال بچه مهندس ۴ بازی خواهد کرد. در ادامه علت کناره گذاشتن روزبه حصاری را میخوانید

علت کنار گذاشتن و اخراج روزبه حصاری از بچه مهندس 4 چه بود

علت اخراج روزبه حصاری از بچه مهندس ۴

گفته میشود روزبه حصاری به دلیل درخواست‌های نامتعارف از سوی تهیه کننده این سریال اخراج شده و قرار است بزودی بازیگر دیگری جایگزینش شود.

سعید سعدی تهیه‌کننده سریال در حال تولید بچه مهندس از قطع همکاری این پروژه با روزبه حصاری خبر داد.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس ۴» با اعلام خبر فوق گفت: متأسفانه به دلیل درخواست‌های نامتعارف و غیرحرفه‌ای این بازیگر، وی از بازی در سری جدید سریال کنار گذاشته شد و بزودی بازیگر جدید از میان گزینه‌ها انتخاب و اعلام خواهد شد.

تصویربرداری این سریال به کارگردانی احمد کاوری هم‌اکنون در مناطق مختلف تهران در حال پیگیری است.

«بچه مهندس ۴» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما تولید می‌شود

گفتنی است که روزبه حصاری بازیگر نقش جوانی جواد جوادی در بچه مهندس ۳ حضور داشت و در دوران جوانی جواد جوادی در فصل سوم بچه مهندس ۳ ایفای کرد که بازخوردهای مثبتی نیز دریافت کرد.

داستان سریال «بچه مهندس» در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود.

علت قطع همکاری با روزبه حصاری در بچه مهندس 4 چیست

علت حذف روزبه حصاری از فصل چهارم بچه مهندس

لازم به ذکر است که نقش کودکی را یونا تدین در فصل اول سریال بچه مهندس و نقش نوجوانی را مانی رحمانی در بچه مهندس فصل دوم ایفای نقش کرده است.

روزبه حصاری تا به حال در سریال‌های «یادآوری» و «تاریکی شب روشنایی روز» به ایفای نقش پرداخته است.
وی نیز از دانش آموختگان مدرسه تیزهوشان است و تا حدودی شخصیت علمی‌اش با نقشی که در حال ایفای آن است، همخوانی دارد.

در فصل یک این سریال لوکیشن اصلی پرورشگاه (خانه خورشید) بود که در بوستان ولایت قرار داشت و شهرک دفاع مقدس، خیابان‌های تهران در دهه ۸۰ نیز از لوکیشن‌های این سریال در فصل دو بودند.

داستان سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود که پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال پخش شده است.

از بازیگران پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده و هشید جوادی و محمود خسرومنش از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور دارند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به کار پیوسته‌اند.

روزبه حصاری کیست

روزبه حصاری (متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ تهران)، فارغ‌التحصیل مرکز استعدادهای درخشان و دارای مدرک مهندسی صنایع است. وی در سال ۱۳۹۰ در دوره‌های بازیگری آموزشگاه کارنامه شرکت کرد و فعالیت هنری‌اش را در تئاتر، با نمایش «پیتزا جهان» آغاز کرد. از آثار روزبه حصاری می‌توان به بازی در نمایش‌های «برداشت آزاد» و «بالاخره این زندگی مال کیه؟» اشاره کرد.

 

نظرات