معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم گورکن

0

فیلم “گورکن”، فیلمی متفاوت به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و تهیه کنندگی سینا سعیدیان است. این فیلم در ژانر درام-اجتماعی در سال ۹۸ ساخته و پیش بینی می شود که برای اولین بار به صورت آنلاین اکران شد. این فیلم که به عنوان دومین اثر کاظم ملایی بعد از فیلم “کوپال” ساخته شده است، پیش بینی می شود با استقبال گسترده ای رو به رو شود. ”گورکن” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین نام آشنا و حرفه ای هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم گورکن

 

خلاصه داستان

فیلم “گورکن” روایتگر زنی به نام “سوده شریف‌زادگان” است که در آستانه‌ ازدواج مجددش، درگیر یک چالش سخت در زندگی شخصی‌اش می‌شود. این فیلم ساختاری کاملا کلاسیک و ارسطویی دارد.

ویشکا آسایش در فیلم گورکن

“سوده شریف زادگان” به عنوان قهرمان کنش‌مند و فعال فیلم، وارد سفری ناخواسته‌ای می‌شود که در پایان در جایگاه متفاوتی نسبت به آغاز فیلم قرار می‌گیرد. کاظم ملایی در گفتگو با خبرگزاری مهر اذعان می‌کند که “گورکن” و “کوپال” هر دو در یک باشگاه فکری هستند و جهان هر دو فیلم شبیه به هم هستند ولی دنیای داستان هر کدام، متفاوت است.

داستان فیلم گورکن

به گفته او “گورکن” بر خلاف «کوپال» تک لوکیشن و تک بازیگر نیست و در ظاهر قصه زمینی‌تر و آدم‌های آشناتری دارد ولی در بطن داستان همان جنون و شیدایی “کوپال” موج می‌زند.

 

اسامی بازیگران فیلم گورکن

اسامی بازیگران فیلم گورکن

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: کاظم ملایی، تهیه کننده: سینا سعیدیان، مدیر فیلم‌برداری: مجید گرجیان، دستیار اول و برنامه‌ریز: آلاله هاشمی، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، مدیر صدابرداری: محمد کیان ارثی، طراح صحنه: منیر رضی زاده، طراح لباس: ندا نصر، جانشین تولید: حامد آزادی، دستیار اول فیلمبردار: داریوش رجائی، تدوین: بابک قائم، جلوه‌های تصویری و عنوان بندی: امیر مهران، مدیر جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، عکاس: یوسف عبدالرضایی، منشی صحنه: مهشید صادقی
، مدیر تدارکات: امیر جعفری نژاد.

نظرات