معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم منشی مخصوص من

0

فیلم “منشی مخصوص من”، فیلمی متفاوت به کارگردانی و تهیه کنندگی صالح دلدم است. این فیلم در ژانر کمدی-اجتماعی در سال ۹۳ ساخته و در انتظار اکران است. این فیلم جنجالی که به مدت شش سال در توقیف به سر می برد، حالا تهیه کننده اش به دنبال اکران آنلاین این فیلم در دوران کرونا و قرنطینگی خانگی است. ”منشی مخصوص من” فیلمی متفاوت و خاص است که در آن چندین بازیگر نام آشنا و حرفه ای هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم منشی مخصوص من

 

خلاصه داستان

فیلم “منشی مخصوص من” مضمونی کمدی-اجتماعی با درون مایه سیاسی دارد. شاید همین امر و شکستن خط قرمز ها باعث شده که به مدت شش سال از اکران آن جلوگیری شود.

داستان فیلم منشی مخصوص من

تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم سینمایی معتقدست این اثر اولین اثر توقیفی خواهد بود که پس از رفع توقیف به جای پرده سینماها از طریق سامانه آنلاین اکران می‌شود. هنوز از جزئیات داستان این فیلم اطلاعاتی منتشر نشده است. حالا باید منتظر ماند و دید آیا این اکران اینترنتی به سرانجام می رسد یا نه!

 

اسامی بازیگران فیلم منشی مخصوص من

بازیگران فیلم منشی مخصوص من

 

دیگر عوامل

تهیه کننده و کارگردان: صالح دلدام. صالح دلدم علاوه‌ بر کارگردان به ‌عنوان نویسنده، تهیه کننده و بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر صالح دلدم در حرفه‌ی نویسندگی و بازیگری، فیلم نارمک است.

 

 

نظرات