(عکس)‌ مهمان امشب دورهمی چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۹ کیست‌؟

0

مهمان دورهمی چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت در شبکه نسیم با اجرای مهران مدیری پوریا پورسرخ بازیگر است که وی را به شما معرفی میکنیم و توضیحاتی را درباره این چهره مشهور میدهیم. در ادامه با مجله حرف تازه همراه باشید.

(عکس)‌ مهمان امشب دورهمی چهارشنبه 17 اردیبهشت 99 کیست‌؟

دورهمی چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت

برنامه دورهمی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه در ساعت ۱۱ شب یا همان ۲۳ از شبکه نسیم پخش میشود که مهمانان بعدی شب های چهارشنبه و پنج شنبه و جمعه در سال ۹۹ هلیا امامی و لاله صدیق و سیما تیرانداز است. در ادامه مختصری درباره پوریا پورسرخ مهمان امشب دورهمی چهارشنبه ۱۷ اریبهشت میدهیم

پوریا پورسرخ مهمان دورهمی چهارشنبه ۹۹/۲/۱۷

برنامه امشب «دورهمى» چهارشنبه ۹۹/۲/۱۷ با حضور پوریا پورسرخ ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می گردد

وی متولد چهارم تیرماه ۱۳۵۶ در محله جردن تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. پورسرخ بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل هم ادامه داد.

وی که دکتری فیزیولوژی گیاهی است قبل از شروع فعالیت هنری در سینما به عنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول به کار بود و همزمان در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت می کرد و در رشته رزمی تکواندو دارای کمربند مشکی است.

وی در سال ۹۸ ازدواج کرده و خبر ازدواجش را در زیر بخوانید

پوزیا پورسرخ مهمان امشب دورهمی چهارشنبه 17 اردیبهشت 99

در آینده یکی از مهمانان دورهمی هلیا امامی بازیگر جوان و خوش چهره خواهد بود
وی متولد ۲۱ مرداد سال ۱۳۶۶ در تهران است که جدیدترین آثاری که بازی کرده سریال از یادها رفته می باشد.

هلیا امامی مهمان امشب دورهمی چهارشنبه 17 اردیبهشت 99

او دوره های بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان شروع کرده و با فیلم سینمایی تقدیر نهایی در سال ۱۳۹۲ به کارگردانی محسن توکلی وارد سینما شده است. او سابقه بازی در آثاری چون فیلم سینمایی «آتش و قداره» به کارگردانی محمد عرب در نقش مرجان ، از یادها رفته در نقش مهربانو و سریال و …. را در کارنامه هنری خود دارد.

گفتنی است که برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و با اجرای مهران مدیری روزهای چهارشنبه و پنج شنبه و جمعه ساعت ۲۳ و تکرار و بازپخش آن در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر است.

نظرات