خبر ازدواج پوریا پورسرخ در برنامه نوروز ۹۹ شبکه دو لو رفت + جزئیات

0

خبر ازدواج پوریا پورسرخ در برنامه نوروز ۹۹ شبکه دو لو رفت + جزئیات

خبر ازدواج پوریا پورسرخ که سابق بر این در آذر ماه ۹۸ توسط دوستانش تبریک گفته شده بود و تایید و یا تکذیب نشده بود ، در نهایت در برنامه نوروزی شبکه ۲ در نوروز ۹۹ توسط خود پوریا پورسرخ تایید شد و گفت ازدواج کردم و خبر ازدواجش را علنی کرد.

لو رفتن خبر ازدواج پوریا پورسرخ در برنامه نوروزی 99 شبکه دو + جزئیات

همسر پوریا پورسرخ کیست؟

هنوز نام و عکسی از همسر این بازیگر که این روزها در شام ایرانی ۲ در حال ایفای نقش است منتشر نشده و او در برنامه دو نیمه ماه شبکه دو در فروردین ماه سال ۹۹  اسمی از همسرش نبرده و صرفا به علنی کردن خبر ازدوجش بسنده کرد و گفت که ازدواج کرده و متاهلم هستم و زندگی مشترکم را نیر شروع کردم

ماجرای لو رفتن ازدواج پوریا پورسرخ پیج شخصیش اینگونه بود که پیمان عباسی نویسنده مطرح سینما و تلویزیون با انتشار عکس در صفحه شخصی اش عروسی پوریا پور سرخ را لو داد.

پیمان عباسی با انتشار استوری در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به پویا پورسرخ تبریک گفت برای او ارزوی خوشبختی کرد .

تا فروردین ماه ۹۹ وی هیچ گونه واکنشی به این خبر نداده بود و در هاله ای از ابهام بود که در نهایت در برنامه نوروزی شبکه دو سیما به نام دو نیمه ماه با اجرای محمد سلوکی خبر ازدواجش را رسانه ای کرد و این اولین بار است که او اعتراف به ازدواجش کرده و آن را در رسانه ملی علنی میکند و تاکنون خبر ازدوجش به طور رسمی تایید و یا تکذیب نشده بود

وی متولد سال ۱۳۵۴  ساعت ۴ صبح روز چهارم تیرماه ۱۳ در محله جردن تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. پورسرخ بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل هم ادامه داد.

وی که دکتری فیزیولوژی گیاهی است قبل از شروع فعالیت هنری در سینما به عنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول به کار بود و همزمان در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت می کرد.

پورسرخ در رشته رزمی تکواندو دارای کمربند مشکی است.

 

نظرات