بازگشایی مدارس از شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹ + جزئیات

0

بازگشایی مدارس از شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹ + جزئیات

روحانی در جلسه ۱۴ اردیبهشت ۹۹ درباره زمان بازگشایی مدارس اعلام کرد که مدارس شهرهای وضعیت سفید کرونا با رعایت پروتکل ها بهداشتی از ۲۷ اردیبهشت ۹۹ باز میشوند اما حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست و تنها برای رفع اشکالات و سوالات از معلمین می‌توانند به مدرسه مراجعه کنند.جزئیات بخوانید

بازگشایی مدارس مناطق سفید از شنبه 27 اردیبهشت 99 + جزئیات

باز شدن مدارس از ۲۷ اردیبهشت ۹۹

وزیر آموزش و پرورش در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: مدارس از هفته آینده با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی خواهند شد.
محسن حاجی میرزایی با اعلام این خبر افزود: البته حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نییست و تنها برای رفع اشکالات و سوالات از معلمین می‌توانند به مدرسه مراجعه کنند.

وی افزود: امتحانات نیز از ۲۷ خرداد آغاز خواهد شد

زمان بازگشایی مدارس البرز از ۲۷ اردیبهشت

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: مدارس البرز از هفته آینده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شود.

سالار قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق تصمیم اتخاذ شده در ستاد ملی کرونا، مدارس البرز از شنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) مجدداً بازگشایی می‌شود.

جزئیات بازگشایی مدارس شهرهای وضعیت سفید

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در روز ۱۴ اردیبهشت ۹۹ در مورد بازگشایی مدارس گفت: امروز پیشنهاد شد در جلسه که مناطق سفید و کم ریسک از ۲۰ اردبیهشت بازگشایی شود اما کمی نگران بودیم و قرار شد از ۲۷ اردبیهشت آغاز شود؛ این زمان هم قرار شد برایش تصمیم گیری شود و جلساتی برگزار شود.

زمان بازگشایی مدارس و مساجد و آرایشگاه ها

وی درباره زمان باز شدن مساجد در ماه مبارک، ماه صیام و قیام و ماه قرآن گفت: برای ۱۳۲ شهرستانی که شرایط سفید دارند و در جلسه گفته شد بگوییم شرایط «کم‌خطر» دارند، مساجدشان از فردا باز خواهد شد و مساجدی که پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند دو زیبایی دارند، یکی زیبایی معنوی و یکیی زیبایی نظم و یعنی هم عمل واجب و هم عمل مستحب در آن انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین بر اساس تصمیمات امروز در برخی از صنوف نظیر آرایشگاه ها و مراکز ورزشی حتی در مناطق قرمز بازگشایی هایی بصورت پلکانی و با آرامش خواهیم داشت، اما در عین حال فراموش نمی‌کنیم که کرونا همچنان هست و ممکن است روزی با اوج بیماری مواجه شویم.

بعد از اعلام اسامی مناطق سفید و شهرهای وضعیت سفید کرونا بروز رسانی خواهد شد.

نظرات