آموزش تصویری دانلود و نصب اپلیکیشن شاد ۲ مدارس متوسطه و ابتدایی

0

راهنمای دانلود و نصب اپلیکیشن شاد ۲ مدارس متوسطه و ابتدایی

آموزش تصویری و راهنمای ورود و نصب اپلیکیشن شاد ۲ مدارس متوسطه و ابتدایی و پاسخ به سوالات و لینک ورود معلمان و دانش اموزان ابتدایی و متوسطه را در شبکه شاد در این مقاله می خوانید.

      آموزش تصویری دانلود و نصب اپلیکیشن شاد مدارس متوسطه و ابتدایی

 

نسخه جدید و اپلیکیشن شاد ۲

از جمله ویژگی‌های نسخه جدید این برنامه که به روزرسانی شده، دسترسی آسان و گسترده به اطلاعات بارگذاری شده،امکان اجرای فوق برنامه‌ها، ورزش، سلامت و فعالیت های پرورشی نیز اشاره کرد.

در این آپدیت جدید خدمات شاد در دو بخش پایه و بخش افزوده ارائه خواهد شد. در بخش پایه خدمات رایگان و عمومی و در بخش افزوده فعالیت مدارس غیردولتی و خاص و قراردادهایی که با بخش‌های خصوصی منعقد شده دنبال خواهد شد.

آپدیت جدیدی از برنامه شاد در تاریخ ۱۲ شهریور ۹۹ معرفی شد که از آغاز سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان و معلمان قابل استفاده خواهد بود.

دانلود برنامه شاد ۲ برای اندروید

https://shadweb.iranlms.ir/

نسخه جدید شاد برای وب

https://shadweb.iranlms.ir/

ثبت نام مدارس متوسطه در شبکه شاد ۲

بعد از اتمام راه اندازی اپلیکیشن مدارس ابتدایی اکنون شرفی از آغاز ثبت نام دانش آموزان، معلمان و مدیران دوره متوسطه اول و دوم در شبکه شاد از ۲۵ فروردین خبر داد و تصریح کرد: از ویژگی‌های این پیام رسان ذخیره برنامه‌ها و فعالیت‌هاست لذا اگر دانش آموزی به موقع در کلاس حضور نیابد می‌تواند محتوای کلاس و همچنین تکالیف را مشاهده، سوالات خود را با معلم مطرح و پاسخ را دریافت کند.

وزارت آموزش و پرورش ۲۵ فروردین اعلام کرده بود که شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) برای مقطع ابتدایی فعال شده و مدارس منتخب توانسته‌اند آموزش خود را در فضای ایمن مجازی آغاز کنند.

از ویژگی‌های پیام رسان شاد، ذخیره برنامه‌ها و فعالیت‌هاست لذا اگر دانش‌آموزی به موقع در کلاس حضور نیابد می‌تواند محتوای کلاس و همچنین تکالیف را مشاهده، سؤالات خود را با معلم مطرح و پاسخ را دریافت کند.

ثبت نام مدیران ، دانش آموزان و معلمان

مدیران ، دانش آموزان و معلمان گرامی می توانند با استفاده از راهنمای دانلود و نصب اپلیکیشن شاد مقطع اول متوسطه ، نصب اپلیکیشن شاد را به سادگی بر روی گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر و لپ تاب خود انجام دهند.

لینک دانلود اپلیکیشن شاد روی لینک زیر کلیک کنید
shaddl.medu.ir

نصب اپلیکیشن شاد مدارس متوسطه

دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس بعد از دانلود نرم افزار شاد با نصب اپلیکیشن شاد مدارس می توانند به صورت اینترنتی با هم در ارتباط باشند. دانش آموزان و مدیران مدارس برای حضور در مدارس مجازی شبکه اجتماعی شاد لازم است به نشانی shad.medu.ir سایت شبکه اجتماعی شاد مراجعه نمایند.

دانش آموزان و مدیران مدارس جهت استفاده از سایت شبکه اجتماعی شاد لازم است مراحل زیر را انجام دهند:

  1. ورود به سامانه سناد و ثبت اطلاعات شخصی
  2. ورود به سایت شبکه اجتماعی شاد
  3. تشکیل گروه مجزا برای هر کلاس مدرسه، توسط مدیران
  4. ورود به سایت شبکه اجتماعی شاد یا نصب و دانلود اپلیکیشن و نرم افزار شبکه شاد توسط دانش آموزان

نصب اپلیکیشن شاد مدارس ابتدایی

در این اطلاعیه تاکید شده است: مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی، می‌توانند اپلیکیشن شاد را با مراجعه به آدرس‏ http://Shaddl.medu.ir دریافت و نصب کنند. زمان و نحوه ورود و بهره‌برداری مدارس متوسطه، متعاقبا با ارسال بخشنامه‌ای توسط معاونت آموزش متوسطه اعلام می‌شود.

مراحل نصب و ورود به نرم افزار شاد

دانش آموزان ، مدیران و معلمان پس از نصب نرم افزار که لینک آن در بالا قرار داده شده است ابتدا باید در این پیام رسان عضو شده تا بتوانند از مطالب درسی کانال خود استفاده نمایند . راهنمای تصویری نصب نرم افزار شاد :

پس از نصب و اجرای برنامه تصویر زیر برایتان نمایش داده می شود :

مراحل نصب اپلیکیشن شاد مدارس

این صفحه به معرفی نرم افزار شاد می پردازد . با فشردن دکمه ورود به برنامه وارد صفحه دوم می شوید که باید شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید :

نصب اپلیکیشن شاد مدارس ابتدایی

دقت شود که شماره تلفن همراه دانش آموز ، مدیر مدرسه و یا معلم همان شماره تلفنی باشد که در سامانه سناد و یا همگام مدارس ثبت شده است . پس از وارد کردن شماره همراه و کلیک روی دکمه “ورود” وارد صفحه بعدی می شوید

راهنمای دانلود و نصب نرم افزار دانش آموزی مدارس متوسطه و ابتدایی

از طرف نرم افزار شاد کدی جهت احراز هویت برایتان پیامک می شود که بعد از وارد نمودن کد و کلیک بر روی دکمه “ورود” وارد صفحه ای می شوید که می توانید نام و نام خانوادگی خود را وارد کرده و برای خود عکس پروفایل انتخاب نمایید .

لینک دانلود و نصب اپلیکیشن شاد مدارس متوسطه

نحوه انتخاب کردن عکس پروفایل به این صورت است که باید روی دوربین کلیک کرده تا بتوانید عکس خود را با دوربین گوشی بیاندازید و یا از پوشه دوربین انتخاب نمایید .

آموزش تصویری دانلود و نصب پیام رسان اموزش و پرورش مدارس متوسطه و ابتدایی

با تکمیل مراحل بالا وارد صفحه زیر می شوید که در آن می توانید با انتخاب گزینه ورود مدیر / معلم / دانش آموز نقش خود را انتخاب نمایید .

نحوه نصب نرم افزار شاد مدارس متوسطه و ابتدایی

با انتخاب نقش خود دانش آموزان می توانند وارد کانال مربوط به کلاس و یا مدرسه خود شوند .

نسخه آی.او.اس(iOS) شبکه شاد

نصب نسخه آی.او.اس(iOS) شبکه شاد

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از آماده سازی نسخه‌ تحت وب و آی.او.اس شبکه شاد خبر داد و گفت: این نسخه‌ها از فردا، دوشنبه قابل دریافت و استفاده است.

مهدی شرفی در پاسخ به سوال تعدادی از والدین مبنی بر در دسترس نبودن نسخه آی.او.اس(iOS) شبکه اجتماعی دانش آموزان «شاد» اظهار کرد: نسخه قابل استفاده در iOS و نسخه تحت وب شاد فردا ارائه می‌شود.

پ.ن: امیدواریم بتوانید به راحتی این نرم افزار را دانلود و نصب کنید و پاسخ همه سوالات و ابهامات را در لینک های درج شده در بیشتر بخوانید بطور کامل برای دسترسی شما عزیران قرار دادیم و میتوانید پاسخ همه سوالات را خود را پیدا کنید

نظرات