ماجرای دعوا و شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما + علت تعلیق حکم شلاق

0

ماجرای دعوا و شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما + علت تعلیق حکم شلاق

شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما منجر به صدور حکم ۵۰ ضربه شلاق به “بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه” سینما و تلویزیون شد. دو سال پیش، “سیروان خسروی”، خواننده موسیقی پاپ، از بهاره رهنما، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، شکایت کرد و حالا حکم قطعی آن برای این بازیگر خانم صادر شده است. در ادامه “سند حکم ۵۰ ضربه شلاق” و زمان اجرای حکم و ماجرای کامل را با عکس بخوانید

ماجرای دعوا و شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما + علت تعلیق حکم شلاق

بهمن بابازاده؛ خبرنگار حوزه موسیقی در حساب کاربری خود در توئیتر از سرانجام شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما خبر داد.

او با انتشار حکم صادر شده در توئیتر خود نوشت:

شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما

حکم 50 ضربه شلاق برای بهاره رهنما

ماجرای دعوای سیروان خسروی از بهاره رهنما

علت تعلیق حکم 50 ضربه شلاق بهاره رهنما

علت دعوای سیراوان خسروی و بهاره رهنما

حدود دو سال قبل بهاره رهنما در فضای مجازی در اینستاگرام، اقدام به بیان مطالبی دروغ و همینطور بیان الفاظ رکیک از قبیل (ایشان مزدور چه کسانی بوده- بی ادب- ایشان برای گرفتن مجوز دولا و راست شده و…) علیه سیروان خسروی انجام داد که پس از شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما، حکم دادگاه به نفع سیروان خسروی پایان یافت و بهاره رهنما به تحمل ۵۰ ضربه شلاق تعزیزی محکوم شد.

گفتنی است؛ رأی صادره به استناد ماده ۴۴۳ قانون آئین دادرسی کیفری در این مرحله قطعی است
در این زمان و در ادامه اخبار ضد و نقیضی درباره این موضوع به گوش می‌رسید تا اینکه سیروان خسروی ساعاتی قبل عکس حکم شعبه ۶۹ دادگاه تجدید نظر استان تهران را منتشر کرد!

ماجرای کامل شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما

علت تعلیق اجرای حکم ۵۰ ضربه شلاق بهاره رهنما

بر این اساس، رأی دادگاه علیه بهاره رهنما پنجاه ضربه شلاق تعزیری به جرم افترا و نشر اکاذیب و توهین و هتک حرمت است. اما در متن حکم منتشر شده از سوی سیروان خسروی این نکته ذکر شده است:

«به علت فقدان سابقه کیفری متهم و همچنین وضعیت اجتماعی ایشان با رعایت ماده ۴۶ قانون مجازات اسلامی مصوب۱۳۹۲ ناظر به ماده۴۰ همان قانون تعلیق گردیده است.»

نظرات