بیوگرافی داوران مسابقه خونه مونی + عکس های جدید

0

مسابقه “خونه مونی“، مسابقه متفاوت با طعم قرنطینه و کرونایی که قرار است به کارگردانی علیرضا مسعودی در شبهای مبارک رمضان پخش شود. داوران این مسابقه عبارتند از علیرضا مسعودی، کمند امیر سلیمانی، عباس جمشیدی فر و الیکا عبدالرزاقی است. در ادامه این مطلب به بیوگرافی داوران مسابقه خونه مونی و عکس های جدید آنها می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی داوران مسابقه خونه مونی + عکس های جدید

 

بیوگرافی داوران مسابقه خونه مونی

داوران مسابقه خونه مونی

مسابقه “خونه مونی” از هیئت داوران ۵نفره تشکیل شده است. چهار آنها مشخص شده اند، عباس جمشیدی فر، الکیا عبدالرزاقی، کمند امیر سلیمانی و علیرضا مسعودی داور های مشخص شده اند اما داور پنجم هنوز هویتش نامعلوم است. در واقع مردم می‌توانند نام داور پیشنهادی ‌شان را در سایت این برنامه ثبت كنند و منتظر باشند تا ببینند بالاخره چه كسانی روی صندلی پنجم می‌نشینند. در ادامه ما به بیوگرافی ۴داور مشخص شده می پردازیم.

 

بیوگرافی علیرضا مسعودی

بیوگرافی علیرضا مسعودی داور مسابقه خونه مونی

علیرضا مسعودی، نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون است. او در ۱۹ مهر ۱۳۵۱ در یک خانواده ۱۳نفره مشهد متولد شد. به همین دلیل او را به عنوان علی مشهدی می شناسند.

علیرضا مسعودی و همسرش

وی بیشتر در حوزه نویسندگی فعالیت دارد. زیر دیپلم است اما این چیزی از استعداد های او کم نمی کند. علیرضا متاهل است. او در اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ ازدواج کرد اما هیچ کس تاکنون تصویری از او و همسرش را ندیده است و اطلاعاتی از وی در دسترس نیست.

 

بیوگرافی کمند امیر سلیمانی

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی داور مسابقه خونه مونی

کمند امیر سلیمانی، بازیگر کهنه کار تئاتر، سینما و تلویزیون است. او در ۱۶ خرداد ۱۳۵۲ در یک خانواده هنری در تهران متولد شد. او فرزند بزرگ سعید امیر سلیمانی، بازیگر شناخته شده سینما است. برادرش سپند هم از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون است.

کمند امیرسلیمانی

کمند از ۷ سالگی وارد دنیای بازیگری شد، اما با نقش آذر در سریال “پدر سالار” به اوج شهرت رسید. او فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی در سال ۷۶ است. یکبار ازدواج کرده که حاصلش یک پسر بوده است. وی به مدت ۶ سال در امارات زندگی کرده است.

 

بیوگرافی عباس جمشیدی فر

بیوگرافی عباس جمشیدی فر داور مسابقه خونه مونی

عباس جمشیدی فر، بازیگر طناز تئاتر، سینما و تلویزیون است. او در ۱۷ شهریور ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. وی تحصیلات خود را در مقطع دیپلم در رشته بازیگری و کامپیوتر تمام کرده است.

عباس جمشیدی فر و همسرش

او بازیگری را از سال ۷۸ به طور حرفه ای شروع کرد. عاشق بازیگری است اما چندان علاقه ای به ژانر طنز ندارد. عباس متاهل است، او چند سالی است که با فریبا امینیان که یکی از بازیگران تئاتر است، ازدواج کرده.

 

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی داور مسابقه خونه مونی

الیکا عبدالرزاقی، بازیگر شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون است. او در ۱۸ مرداد ۱۳۵۸ در عروس مازندران یعنی شهر رامسر متولد شد. فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی است. بازیگری را سال ۷۶ از تئاتر شروع کرد سپس در تلویزیون با سریال “باغ مظفر” به شهرت رسید.

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی

او با بازی در سریال “قهوه تلخ” به اوج محبوبیت رسید و حالا به عنوان یک چهره طناز شناخته  میشد. الیکا در سال ۹۱ زمانی که ۳۳ سال داشت با امین زندگانی، بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد. این ازدواج تاکنون دوام داشته است.

***

اختصاصی از مجله اینترنتی “حرف تازه

با ما همراه باشید.

نظرات