نحوه شرکت در مسابقه خونه مونی + زمان پخش

0

مسابقه “خونه مونی”، مسابقه ای جذاب و هیجان انگیز به کارگردانی علیرضا مسعودی و تهیه کنندگی محسن برمهانی است. این برنامه قرار شده در ایام کرونایی و قرنطینه خانگی، با شعار “خونه بمونید، بازی کنید و جایزه بگیرید” به زودی از شبکه نسیم پخش شود. برای شرکت و بازی در این مسابقه، علاقمندان میتوانند به سایت رسمی این برنامه مراجعه و ثبت نام کنند. در ادامه ای مطلب، به معرفی کامل این مسابقه هیجان انگیز و نحوه شرکت در آن می پردازیم.

نحوه شرکت در مسابقه خونه مونی + زمان پخش

 

مسابقه خونه مونی

ویژه‌برنامه خونه‌مونی با هدف نمایش هنرهای مردمی در حوزه هنر هفتم در ایام شیوع ویروس کرونا با همکاری شهرداری تهران تولید می شود. عوامل برنامه قصد دارند با استفاده از فرصت حضور اعضای خانواده در کنار یکدیگر در این ایام علاوه بر ایجاد سرگرمی، فضایی را برای نمایش هنرهای مردمی در حوزه سینما و تلویزیون ایجاد کنند.

داوران مسابقه خونه مونی

برنامه “خونه مونی” از مخاطبان می‌خواهد که ویدئوهای خود را در بخش‌های بازی، یک قطعه از یک فیلم یا سریال، موسیقی ابداعی با وسایل خانه، اجرای نمایش طنز کرونا ارسال کنند و جایزه بگیرند.

داوران مسابقه خونه مونی

این مسابقه از هیئت داوران ۵نفره تشکیل شده است. چهار آنها مشخص شده اند، عباس جمشیدی فر، الکیا عبدالرزاقی، کمند امیر سلیمانی و علیرضا مسعودی داور های مشخص شده اند اما داور پنجم هنوز هویتش نامعلوم است. در واقع مردم می‌توانند نام داور پیشنهادی ‌شان را در سایت این برنامه ثبت كنند و منتظر باشند تا ببینند بالاخره چه كسانی روی صندلی پنجم می‌نشینند.

 

نحوه شرکت در مسابقه خونه مونی

شرکت کنندگان این مسابقه می‌توانند توانایی خود را در ۴ رشته‌ ی مختلف، موسیقی خانگی، خلاقیت کرونایی، نمایشنامه کرونایی و فیلم بازی به نمایش بگذارند و با دیگر رقیبان خود در بردن جایزه‌های اعلام شده به رقابت کنند.

نحوه شرکت در مسابقه خونه مونی

تنها تفاوت اینجاست كه محل مسابقه برای شركت‌ كنندگان فضای استودیو و حضور فیزیکی در برنامه نیست. هم‌گروهی‌ ها هم اعضای خانواده و كسانی هستند كه شما این روزها را كنارشان در منزل سپری می‌كنید. ارتباط رودر رو با داوران هم وجود ندارد. شما می‌توانید از خانه و با دوربین تلفن همراهتان ویدئویی را در رشته‌های اعلام شده ضبط و آن را برای  خونه مونی ها ارسال كنید.

کمند امیر سلیمانی و الکیا عبدالرزاقی در خونه مونی

شما می توانید از طرق مختلف به ارسال ویدئو بپردازید. از طریق شبكه‌های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام، بله استفاده یا ویدئو را در وب‌سایت رسمی این برنامه، به نشانی www.khoonemooni.com آپلود کنید. حتما توجه داشته باشید نام ویدئوی ارسالی شما باید شماره تلفن همراتان برابر باشد.

 

زمان پخش مسابقه خونه مونی

برنامه “خونه مونی” قرار است که از شنبه (۱۳ اردیبهشت ماه) در شبهای مبارک ماه رمضان حوالی ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه نسیم به روی آنتن رود.

 

 

نظرات