بیوگرافی و عکسهای لیدا فتح اللهی بازیگر و همسرش

0

بیوگرافی و عکسهای لیدا فتح اللهی بازیگر و همسرش

لیدا فتح اللهی ,متولد ۱۳۶۳, بازیگر تاتر و تلویزیون و مجری ایرانی, که به تازگی با پخش “سریال متهم گریخت” او را در نقش اعظم دختر هاشم آقا و سرور میبینیم. در ادامه بیوگرافی کامل شخصی و زندگینامه هنری و سوابق از بازیگری تا مجریگری و عکس های جدید با چهره و تیپی متفاوت و همسرش به همراه ادرس اینستاگرام اصلی وی را در مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی و عکسهای لیدا فتح اللهی بازیگر و همسرش

بیوگرافی لیدا فتح اللهی

لیدا فتح اللهی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما؛ مجری تلویزیون، زاده ۱۳۶۳ در تهران، دارای لیسانس روانشناسی می باشد.

سال های فعالیت

از سال ۱۳۷۹ وارد حرفه بازیگری شده و اولین نقش جدی و تصویری وی در نقش اعظم در سریال متهم گریخت بود. از شاگردان استاد نادر رجب پور بود و کاوه آذرایی که در این سریال ،دستیار آقای عطاران بودند به واسطه تئاتر وی را می‌شناختند و برای بازی در نقش اعظم با او تماس گرفت و در نهایت شد اعظم دختر هاشم آقا

همسر لیدا فتح اللهی

از زندگی شخصی و ازدواج وی خبری منتشر نشده و هیچ اطلاعی از زندگی شخصی این هنرمند کشورمان نیست

زندگینامه لیدا فتح اللهی بازیگر و مجری

بازیگر نقش اعظم در سریال متهم گریخت

لیدا فتح الهی بازیگر سریال خاطره انگیز متهم گریخت ساخته رضا عطاران است که هنوز بعد از چند بار تکرار و بازپخش و گذشت سال ها از تولید آن، همچنان رکوددار پر بیننده ترین سریال دو دهه اخیر است که بعد از این سریال دیگر در هیچ سریالی بازی نکرد و حضور کمرنگی را در تلویزیون تجربه کرد و بیشتر در تئاتر به اجرای نمایش می پردازد، متهم گریخت سریالی به کارگردانی رضا عطاران بود که در ماه رمضان سال ۱۳۸۴ از شبکه سه پخش شد.

بازیگر نقش اعظم در سریال متهم گریخت کیست

داستان این سریال درباره هاشم آقا ( سیروس گرجستانی ) و خانواده اش در شهرستانی نه چندان دور زندگی ساده ای دارند. او تا پیش از شدت بیماری در مغازه ای اجاره ای به تعمیر اگزوز مشغول بوده ولی به علت بیماری پزشکان او را از انجام کارهای سنگین منع کرده اند. از طرفی دختر دانشجویش ( لیدا فتح الهی ) در تهران برای او شغلی پیدا وخانه ای را اجاره می کند. هاشم آقا به ناچار کارش را تعطیل وبه تهران مهاجرت می کند. مهاجرت هاشم آقا به همراه مادر ( شهربانو موسوی در نقش مادر هاشم آقا ) و همسرش ( مریم امیرجلالی در نقش سرور) و پسر ( علی رضا جعفری ) و دیگر دخترش ( ملیکا زارعی در نقش معصومه) به همراه دامادش ( علی صادقی ) داستانها و ماجراهای زیبایی را بوجود می آورد …..

بیوگرافی شخصی لیدا فتح اللهی بازیگر سریال متهم گریخت

اینستاگرام لیدا فتح اللهی

instagram lida fathollahi

علت کم کاری لیدا فتح اللهی:

علت کم کاری بعد از متهم را نمیشود گفت که کم کار شدم.شاید در حیطه تصویر کم کار کردم اما به طور مداوم مشغول بازی در تئاتر بودم.به جز مشغولیت زیادم در تئاتر ،سخت گیری خودم در انتخاب نقش های پیشنهادی هم مطرح بود.
طبیعتا وقتی در اولین کار تصویرم یکی از نقش های اصلی سریال را داشتم دیگر دلم نمی‌خواست نقش های کوتاه بی تاثیر را بازی کنم.متاسفانه در آن دوره پیشنهاداتی که به من شد هیچ جذابیتی برایم نداشتند

جوایز و افتخارات

وی با درخشش در زمینه اجرا در سال ۹۵، موفق شد جایزه نفر دوم بهترین مجری زن در جشن خانه تئاتر را کسب کند

افتخارات و سوابق هنری لیدا فتح اللهی بازیگر

فیلم شناسی

ما همه با هم هستیم (۱۳۹۷)
خوک (۱۳۹۶) (بازیگر و طراح حرکات موزون)
سایه‌ها که اکران نشد
سریال متهم گریخت

آثار تئاتر

غزل کفر
رستاخیز عشق
راز سرزمین من
پیکره‌های بازیافته
دیوان غربی شرقی
پرنیان هفت رنگ
نصرت خانوم مادرم و نوروز
بانوی خیال
زال و رودابه
آوای سرخ

عکسهای جدید لیدا فتح اللهی بازیگر

بیوگرافی و عکسهای بازیگر نقش اعظم در متهم گریخت

بازیگر نقش اعظم در متهم گریخت الان کجاست

همسر لیدا فتح الهی کیست؟

اینستاگرام لیدا فتح الهی

 

نظرات