بیوگرافی ملیکا زارعی ملقب به خاله شادونه و همسرش + عکس دخترش و جنجال اخیر

0

بیوگرافی ملیکا زارعی ملقب به خاله شادونه و همسرش + عکس جدید و جنجال اخیر

بیوگرافی ملیکا زارعی (خاله شادونه) و همسرش و دخترش مانلی خواهر مریلا زارعی +عکس واقعی ملیکا زارعی مجری و بازیگر قد و وزن و مصاحبه و عکس همسر ملیکا زارعی ملقب به خاله شادونه در تاریخ روز ۲۳ اردیبهشت ماه، سال ۱۳۶۵ در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. او خواهر مریلا زارعی بازیگر سسرشناس کشورمان میباشد

ملیکا زارعی، بازیگر و مجری محبوب و شناخته شده تلویزیون ایران است. او که بیشتر در حوزه اجرا در تلویزیون فعالیت دارد، به عنوان خاله شادونه شناخته شده است. حالا با خبر بازپخش سریال “متهم گریخت” از رسانه ملی، تصمیم به معرفی یکی از بازیگران اصلی این سریال یعنی ملیکا زارعی گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

عکس های جدید ملیکا زارعی (خاله شادونه) و همسرش و دخترش و

ملیکا زارعی برزی در ۳ اردیبهشت ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمد و رشته آموزش زبان انگلیسی خوانده‌است او از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامهٔ تازه‌ها از شبکه ۲ آغاز کرد و در سال ۱۳۸۲ در سریال «دوران سرکشی» یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه «مهر خاموش» بازی کرد

بیوگرافی ملیکا زارعی

ملیکا زارعی، بازیگر و مجری سینما و تلویزیون ایرانی در ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران متولد شد. وی خواهر کوچکتر مریلا زارعی، ستاره سینمای ایران است و لیسانس حقوق قضائی دارد.

کودکی ملیکا زارعی

 

سالهای فعالیت

زارعی زمانی که تنها ۹ سال داشت، وارد عرصه مجری گری شد. او بخاطر تن صدا و اعتماد به نفس بالایش در برنامه “تازه ها” چند اجرا داشت. بعد از آن مدتی به بازیگری پرداخت. وی در سال ۸۱ با سریال “دوران سرکشی” وارد عرصه بازیگری شد.

ملیکا زارعی در سریال دوران سرکشی

بعد از آن با بازی در سریال “مهر خاموش” در نقش مینو ظاهر شد. سپس از سال ۱۳۸۳ بعنوان مجری برنامه کودک محور “باغ شادونه” را شروع کرد و به خاله شادونه معروف شد.

ملیکا زارعی در سریال متهم گریخت

او در همان سالهای ابتدایی در چند سریال و فیلم سینمایی هم به ایفای نقش پرداخت که می توان به سریال ماندگار “متهم گریخت” به کارگردانی رضا عطاران اشاره کرد. او در این سریال در کنار لیدا فتح الهی خوش درخشید.

عکس جدید خاله شادونه

بعد از بازی در این سریال، از آن موقع تاکنون به دلیل عشقش به بچه ها، از بازیگری کناره گرفت و ترجیح داد به عنوان “خاله شادونه” در حوزه کودک و نوجوان به فعالیت بپردازد.

همسر ملیکا زارعی کیست

ملیکا متاهل است. اطلاعاتی از همسر وی در دسترس نیست اما آنها دو فرزند دارند که نام دخترش مانلی است.

ملیکا زراعی و فرزندانش

 

ماجرای فاجعه ی خرمدره

در اردیبهشت سال ۹۱ برنامه خاله شادونه در شهر خرمدره زنجان برنامه ای برای کودکان ترتیب داده بود، اما بدلیل ازدحام بیش اندازه جمعیت در زمان خروج موجب مرگ سه کودک معصوم و زخمی شدن ۷ نفر شد.

فاجعه خرمدره زنجان

 

خواهرم مریلا

او رابطه خوبی با خواهرش مریلا دارد، ملیکا از دوران کودکیش با مریلا اینگونه می گوید: “هر چند که من و مریلا به خاطر اختلاف سنی‌مون همبازی هم نبودیم ولی اون به عنوان خواهر بزرگ‌تر همیشه هوامو داشت.”

مریلا زارعی و ملیکا زارعی

 

فیلم های سینمایی

  • تله  (۱۳۸۴)

 

مجموعه های تلویزیونی

  • متهم گریخت (۱۳۸۴)
  • مهر خاموش (۱۳۸۱)
  • دوران سرکشی (۱۳۸۱)

 

دیگر عکس های ملیکا زارعی (خاله شادونه)

عکس های جدید ملیکا زارعی 99

خاله شادونه 99

عکس های جدید ملیکا زارعی 99

ملیکا و مریلا زارعی

عکس های جدید ملیکا زارعی 99

ملیکا زارعی و عادل فردوسی پور

عکس های جدید ملیکا زارعی 99

مریلا و ملیکا زارعی در حرم امام رضا

با ما همراه باشید.

نظرات