بیوگرافی و عکس های آرمین راد هکر معروف اینستاگرام

0

بیوگرافی و عکس های آرمین راد هکر معروف اینستاگرام

آرمین راد هکر نابغه و نخبه هک شبکه های مجازی متولد ۱۳۶۵ در بروجرد استان لرستان بوده و دارای مدرک تحصیلی شبکه و برنامه نویسی و نرم افزار در مقطع کارشناسی می باشد.

آرمین راد

 

بیوگرافی آرمین راد

این نخبه هکر از کودکی عاشق کار با کامپیوتر بوده و بیشتر اوقاتش پای سیستم و رایانه می گذشت
هوش زیاد و استعدادش باعث تا خیلی زود بتواند هک کردن را یاد بگیرد و به یکی از نوابغ تبدیل شود‌

آرمین راد

مصاحبه و گفتگو

حمایت سازمان ها و هک بدون نیاز مالی

من نیاز به هیچ هزینه‌ای ندارم. بار‌ها گفتم به خون پاک سیدشهدا قسم من یک هزار تومانی بابت هزینه‌هایی که انجام دادم از هیچ سازمانی نگرفتم و نخواهم گرفت.
زمانی بود که من بیماری چشمی داشتم به اندازه‌ای که چشم‌ های من به حد کوری رسیده بود. از امام حسین خواستم که چشمان مرا به من بازگرداند و من شفا گرفته دست توانای سیدالشهدا هستم.

 

آرمین راد

صفحات هک شده

من بعد از شفای چشمم راهم دا عوض کردم.
یک حاج آقایی دو سال پیش یه من گفت: تو استعداد فعالیت در فضای مجازی را داری و می‌توانی با کسانی که به امام حسین و شیعیان توهین می‌کنند برخورد کنی. اول از انجام کار امتنا کردم، اما یک خواب سرنوشت من را عوض کرد. یک شب خواب دیدم مرده بودم. خیلی تشنه بودم و هرقدر درخواست آب می‌کردم، به من آبی نمی‌دادند. یک نفر گفت: مگر تو در دنیا کمک ما کردی که اینجا به تو آب بدهیم؟

آرمین راد

صبح آن روز با همان حاج آقا تماس گرفتم و همان جا عهد بستم و گفتم یا امام حسین من از این لحظه هر استعداد و تخصصی که دارم در راه شما و فضای مجازی استفاده می‌کنم و تاکنون بیش از سه هزار صفحه هتاک به اهل بیت و شیعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در اینستاگرام بستم.

آرمین راد

پیشنهاد کار از نهادها

آرمین راد گفته:دوست ندارم برای جایی کار کنم دوست دارم خودم باشم برای کشور و دینم تک و تنها کار کنم. خیلی از سازمان‌ها دوست دارند برایشان کار کنم،من هکر کلاه سفید هستم اگر مردم نقص امنیتی داشته باشند مثل هکر‌های کلاه مشکی به آن‌ها ضربه نمی‌زنم یا اطلاعاتشان را فاش نمی‌کنم
اما دوست دارم با سپاه کار کنم.

آرمین راد

همسر آرمین راد

از وضعیت تاهل و مجرد بوند و زندگی شخصی وی اطلاعی در دست نیست

از جمله تفریحات و سرگرمی های وی رفتن به باشگاه بدنسازی و ورزش کردن است و با بیشتر چهره های مشهور نیز آشنایی دارد.

بیشتر بدانید : بیوگرافی علی فروغی مدیر شبکه سه

هک صفحه عرب اسپورت توسط

هک پیج عرب اسپورت را شش ماه کار کردم تا توانستم بگیرم. پیجی با یک میلیون دنبال کننده. آن‌ها پرچم مقدس ایران را آتش زدند. من خیلی به غیرتم برخورد می‌دانستم که این خبر هم در دنیا صدا می‌کند. صفحه آن‌ ها را گرفتم پرچم ایران را در آن زدم و نوشتم که هیچ وقت برای ایران و ایرانی شاخ نشوید یا علی.

آرمین راد

 

عکس های آرمین راد

برای اشنایی با این هکر کلاه سفید میتوانید تصاویر زیر را مشاهده کنید

آرمین راد

آرمین راد

آرمین راد

آرمین راد

آرمین راد

نظرات