زوج پرستار مهمان دورهمی چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۹ + عکس

0

زوج پرستار مهمان دورهمی چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۹

كتايون مصطفايى و فرهاد مرادى زوج پرستار فداکار در ابام کرونایی مهمان دورهمی چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۹ هستند که در ادامه توضیحاتی درباره این زوج و فداکاری ها و بیوگرافی آنها در مجله حرف تازه میدهیم .با ما همراه باشید

كتايون مصطفايى و فرهاد مرادى مهمان دورهمی چهارشنبه 3 اردیبهشت 99 + بیوگرافی و عکس

مهمانان امشب دورهمی چهارشنبه ۳ اردیبهشت

كتايون مصطفايى و فرهاد مرادى مهمان دورهمی چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۹ هستند که این زوج در روزهای شیوع کرونایی مشغول خدمت رسانی به هموطنانشان هستند که حتی فرصت دیدن بچه خودشان را نداشتند و ۳۵ روز فرزندشان را ندیدند. درود به این زوج قهرمان که این روزها شاهد رشادت ها و فداکاری ها و از جان گذاشتگی کادر درمان و پزشکان و مدافعان سلامت و پرستاران در همه جای ایران زمین هستیم

به همین مناسبت این زوج امشب چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۹ مهمان مهران مدیری در برنامه امشب دورهمی هستند و حتما حرفا و توصیه های مفیدی برای مردم دارند . در ادامه این بخش ربروز رسانی میشود تا برنامه را برای شما عزیران اینجا بازتاب دهیم.

برنامه امشب «دورهمى» چهارشنبه ٩۹/٢/٣ با حضور كتايون مصطفايى و فرهاد مرادى( زوج پرستارى كه با فداكارى ، ٣٥ روز فرزندان خردسال خود را نديدند) ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می گردد.

 

زوج پرستار مهمان دورهمی چهارشنبه 3 اردیبهشت 99 + عکس

پخش و بازپخش دورهمی مهران مدیری:

پنج شنبه
۶ صبح / ۱۱ صبح / ۱۷ عصر

دورهمی یکی از برنامه های پرمخاطب شبکه نسیم است که با اجرای مهران مدیری به صورت سه روز در هفته، روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه پخش می شود.

این برنامه ساعت ۲۳ پخش و تکرار آن روز بعد ساعت ۶، ۱۱ و ۱۷ به نمایش گذاشته می شود.

نظرات