خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال خانه ای در تاریکی + زمان پخش

0

سریال “خانه ای در تاریکی″، سریال ایرانی در ژانر درام-رازآلود به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه است. این سریال اولین بار در تابستان ۸۲ از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت و با استقبال گسترده ای روبه رو شد. حالا رسانه ملی تصمیم گرفته است که بار دیگر این سریال را پخش و اینگونه به استقبال ماه رمضان امسال رود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “خانه ای در تاریکی” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین به زودی زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال خانه ای در تاریکی + زمان پخش

 

خلاصه داستان

داستان این سریال تاریخی نیست اما در فضای رازآلود تاریخی اتفاق می افتد، خانه‌ای در تاریکی حکایت دختری است به نام ماه تابان که در ایل بختیاری بزرگ شده است. او از سالها پیش در پی مفقود شدن پدر و مرگ مادرش نزد پدربزرگش که رئیس ایل بختیاری است زندگی می‌کند.

خلاصه داستان سریال خانه در تاریکی

عطاءالدوله پدربزرگ مادری ماه تابان پیکی را به دنبال او می‌فرستد تا به تهران برود. ماه تابان که همیشه آرزومند آگاه شدن از سرنوشت پدر بود، این موقعیت را فرصت مناسبی می داند به تهران می‌رود. اتفاقات این سریال در سالهای حدود ۱۳۰۷ به وقوع می‌پیوندد.

 

اسامی بازیگران سریال خانه ای در تاریکی

بازیگران سریال خانه ای در تاریکی

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: سعید سلطانی، تهیه کننده: اسماعیل عفیفه، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: برزو نیک نژاد، مدیران تدارکات: اسماعیل صابرباغی و تیمور شعبانی، دستیاران کارگردان: بابک نبی زاده و پیمان رجبی، منشی صحنه: شرف النساء نیرومند، طراح چهره پردازی: بابک شعاعی و مهین نویدی، صدابرداران صحنه: صالح حبیبی و کریم کاشانی، عکاس: علیرضا قلی ها، مدیر تولید: عزیز علیزاده، دستیاران تصویربردار: ناصر بیگ زاده و ایرج قاسمی، دستیاران طراح صحنه: مهدی دیلمی و رامین عاشوری، طراح صحنه و لباس: محمدهادی قمشی، موسیقی متن: سعید انصاری، تدوین: محمد یارمحمدلو، مدیر تصویربرداری: اسفندیار شهیدی.

سیما تیر انداز

 

زمان پخش سریال خانه ای در تاریکی از تلویزیون

سریال “خانه تاریکی” به صورت ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه ای در کنداکتور پخش شبکه تماشا قرار گرفته است و قراراست از روز چهارشنبه (۱۰ اردیبهشت) هر روز ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه تماشا پخش می شود.

نظرات