لایو جنجالی حسن آقامیری و احلام و خوانندگی مشترک + دانلود فیلم و واکنشها

0

فیلم لایو حسن آقامیری و احلام و خوانندگی مشترک

لایو حسن آقامیری و احلام خواننده ایرانی در اینستاگرام و آوازخوانی مشترک باعث واکنش های زیادی شده که با هم فیلم و ویدئوی لایو دیشب حسن اقامیری روحانی معروف با احلام را ببینید .

لایو جنجالی حسن آقامیری و احلام و خوانندگی مشترک + دانلود فیلم و واکنشها

فیلم لایو حسن آقامیری و احلام خواننده

بازار راه انداختن لایو اینستاگرامی چهره ای معروف هنری و ورزشی و سیاسی در این روز‌های کرونایی که اغلب مردم جهان خانه نشین شده‌اند ، داغ است و بیشتر چهره های معروف و شاخی این ور آب با چهره ای معروف اونور آب لایو میگیرند و بحث و گفتگو میکنند

بعد از لایو دیشب رضا صادقی با کامران و هومن و لایو تتلو و ندا یاسی و لایو محمد دلاوری و بشیر حسینی درباره واکنش به رکورد زنی لایو تتلو ،چهارشنبه ۲۷ فروردین ۹۹  حسن آقامیری روحانی معروف با خواننده ایرانی لایو اینستاگرامی داشت که با هم قطعه معروف جهان را اجرا کردند.

دانلود فیلم

واکنش کاربران

البته این لایو از انتقادات بی بهره نماند و لایو و ویدیوی خوانندگی مشترک اقامیری روحانی خلع لباس شده با خواننده زن پاپ خارج از کشور باعث واکنش کابران شده از شب گذشته درباره ریاکاری اقامیری و یا حجاب موقتی احلام به زعم آن‌ها ریاکاری‌اش منتشر شده، گمان می‌رود که وجه اشتراک هر دوی آن‌ها «طرد شدگی» است.

برخی نیز گفته اند که روحانی طردشده حتی از خیلی مبانی اعتقادی هم رد می‌شود و با یک خواننده زن جوان هم‌کلام می‌شود.
یک خواننده زن جوان که متعلق و مربوط به دنیای عرضه و مصرف است خیلی راحت همنشین یک روحانی می‌شود که شاید اساسا به او اعتقادی هم ندارد، چون هر دوی آن‌ها در دوری از قدرت اشتراک دارند. قدرت البته به مفهوم سیاسی.

ماجرای لایوهای قرنطینه‌ای اینستاگرامی دارد به جاهای جذابی می‌رسد، رفتارها به شدت تحلیل‌بردار است و فضای اینستاگرام بیشتر از همیشه ماهیتی افشاکننده پیدا کرده.
تلاقی یک روحانی خبرساز و البته برای عده‌ای محبوب با یک خواننده جوان که از قضا کلیپ‌های ضدعرف دارد، تازه‌ترین نمونه است. پی‌نوشت: اقامیری چندی پیش خلع لباس شده و به طور رسمی یک روحانی قلمداد نمی‌شود.

واکنش حسن اقامیری به حواشی لایو اینستاگرامی

البته هنوز اقامیری به این حواشی و انتقادات واکنشی نشان نداده و باید منتطر ماند و دید که پاسخ وی به این انتقادات چه خواهد بود و شما هم نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید

نظرات