شرایط و نحوه گرفتن وام ازدواج ۱۰۰ میلیونی ۹۹

0

شرایط و نحوه گرفتن وام ازدواج ۱۰۰ میلیونی ۹۹

وام ازدواج در قانون بودجه ۹۹ با افزایش ۲۰ میلیونی برای هر یک از زوجین از ۳۰ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته که در ادامه شرایط و نحوه گرفتن “وام ۱۰۰ میلیونی” ازدواج برای عروس و دامادها را و زمان واریز و مبلغ وام ازدواج در سال ۹۹ را بخوانید

شرایط و نحوه گرفتن وام ازدواج 100 میلیونی 99

شرایط دریافت وام ازدواج ۱۰۰ میلیونی

به گزارش حرف تازه از ایسنا: بر اساس این مصوبه به هر یک از زوجین ۵۰ میلیون تومان وام تعلق می‌گیرد که جمعاً دو نفر می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرند. بانک مرکزی هم موظف است از محل پس‌انداز و جاری قرض‌الحسنه نظام بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌هایی که تاریخ عقد آنها بعد از ۱۳۹۶/۱/۱ است و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اند، با اولویت نخست پرداخت کند.

وام ازدواج ۱۰۰ میلیونی ۴ درصد

طبق بخشنامه بانک مرکزی برای هر ۵۰ میلیون تومان وام ازدواج یک ضامن نیاز است و شرایط بازپرداخت آن ۸۴ ماه، ۷ ساله بوده و با سود ۴ درصد است همچنین پیش ثبت نام از طریق سایت است و زوجین هنگام دریافت کد رهگیری می‌توانند به شعبه معرفی شده مراجعه کنند.

سایت ثبت نام وام ازدواج

زوجین برای ثبت نام دریافت وام ازدواج باید به سایت رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نشانی ve.cbi.ir مراجعه کنند، این آدرس سایت تسهیلات ازدواج در کشور است به جز این لینک هر سایت دیگری کلاهبرداری است.

محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان درباره جزئیات وام ازدواج، گفته: هر سال وام ازدواج پرداخت می‌شود و پیش بینی ما این بود که اولین وام ۵۰ میلیون تومانی برای هریک از زوجین در خرداد ماه باشد، اما خوشبختانه در هفته گذشته بعضی از بانک‌ها و شعب‌ها ثبت نام و پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی ازدواج را آغاز کردند.

او با اشاره به اینکه هر سال بانک مرکزی دستورالعمل وام قرض الحسنه ازدواج را تصویب می‌کند و بخشنامه صادر می‌شود، افزود: بخشنامه وام قرض الحسنه ازدواج به همه بانک‌ها صادر شده و زوجین هنگامی که ثبت نام کردند و پیامک برای آنان دیر آمد نباید نگران باشد، زیرا این یک روند طبیعی است و این روال تا خرداد ماه طبیعی است و اگر بعد از خردادماه در نوبت ماند و وام را دریافت نکرد می‌توانند پیگیری کند

نظرات