معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم عطر داغ

0

فیلم “عطر داغ”، فیلمی به کارگردانی علی ابراهیمی و تهیه‌کنندگی امیر شهاب رضویان است. این فیلم در ژانر اجتماعی در سال ۹۸ ساخته شد. این اثر هنری که با شیوع کرونا اکران شد، حالا گمانه زنی می شود که برای اولین بار به صورت مجازی و آنلاین اکران شود. ”عطر داغ” فیلمی متفاوت و خاص است که در آن چندین بازیگر نام آشنا هنرنمایی می کنند. این فیلم برای اولین در جشنوارهای بین‌المللی فیلم لندن ۲۰۱۸، در بنگلور هند ۲۰۱۹ و ماربلا اسپانیا ۲۰۱۹ نیز به نمایش درآمده است. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم عطر داغ

 

خلاصه داستان

فیلم عطر داغ در راستای سلامت خانواده، روایتی از زندگی انسان ها به ویژه جوانانی است که در مواجهه با چالش ها و حوادث تلاش می کنند سرنوشتشان را تغییر دهند.

خلاصه داستان فیلم

در این فیلم دختری به نام مریم با دوست خود به تله‌کابین می‌رود. در میان راه کابین از کار می‌افتد و دختر باید تا ساعت ۹ شب خانه باشد که این تاخیر مریم را به چالش و مسیر و تجربه‌ای جدید می‌کشاند. بیرون ماندن او یک‌سری اتفاقات برای خودش و خانواده‌اش در پی دارد که….

 

اسامی بازیگران فیلم عطر داغ

اسامی بازیگران فیلم عطر داغ

 

دیگر عوامل

سرمایه‌گذار و مجری طرح: محمد اطهری، نویسندگان: علی حمیدنژاد – علی شورورزی، مدیر فیلمبرداری: ساعد نیک ذات، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: حبیب قلی‌زاده – نیما خورشیدی، دستیار دوم کارگردان: فریده خادم الحسینی، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، صدابردار: وحید رضویان، طراح گریم: مجید اسکندری، تدوین: سارا آهنی، صداگذاری و ترکیب صدا: آرش قاسمی، آهنگساز: وحید زردی، منشی صحنه: سعیده دلیریان، مدیر تولید: رحیم بیابانی، مدیر تدارکات: علی بهرمند عکاس: مهران بی پروا.

نظرات