بیوگرافی و عکسهای خاطره اسدی بازیگر و همسرش

0

بیوگرافی و عکسهای خاطره اسدی بازیگر و همسرش

خاطره اسدی از بازیگران جوان و خوش آتیه سینما , تلویزون و تئاتر در ایران است. او فارغ التحصیل در رشته بازیگری دانشگاه هنر و معماری از دانشگاه آزاد اسلامی است.

خاطره اسدی

بیوگرافی خاطره اسدی

خاطره اسدی متولد هفتم مهر ماه سال ۱۳۶۲ در تهران است. وی اصولا آدم کم حاشیه یا می توان گفت بی حاشیه هست. او در حدود ۱۴ سالگی به کلاس های بازیگری صدا و سیما رفت و از آنجا به بعد این حرفه برایش جدی شد. در همان زمان دوره های این کلاس را گذراند و در سال ۱۳۸۱ هم در دانشگاه هنر و معماری در همین رشته ادامه تحصیل داد.

همسر خاطره اسدی

خاطره اسـدی مجرد است و ازدواج نکرده است.

شروع فعالیت خاطره اسدی

او فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا شروع کرد. اولین حضور تلویزیونی‌اش را در مجموعه تلویزیونی «سقوط یک فرشته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و در کنار مسعود رایگان و فریبا کوثری تجربه کرد. پس از آن علاوه بر سینما و تلویزیون، با نمایش‌های حسین کیانی به روی صحنه تئاتر آمد.

خاطره اسدی

آثار خاطره اسدی

فیلم سینمایی

دیشب باباتو دیدم آیدا (۱۳۸۳)
تقاطع (۱۳۸۴)
ستایش (۱۳۸۵)
هفت دقیقه تا پائیز (۱۳۸۷)
شبانه روز (۱۳۸۷)
دلواپسی (۱۳۸۸)
برف روی شیروانی داغ (۱۳۸۹)
آخرین سرقت (۱۳۹۰)
۵۷۸ روز انتظار (۱۳۹۰)
بشارت به یک شهروند هزاره سوم (۱۳۹۱)
سر به مهر (۱۳۹۱)
خشکسالی و دروغ (۱۳۹۴)
نقطه کور (۱۳۹۶)
عطر تلخ (۱۳۹۶)

سریال

سقوط یک فرشته (۱۳۹۰)
سریال ممنوعه

نمایش خانگی

ممنوعه (۱۳۹۷)

تئاتر

همسایه آقا (۱۳۹۵)
سعدی تابستان ۳۲ (۱۳۹۵)

عکسهای خاطره اسدی

خاطره اسدی

خاطره اسدی

خاطره اسدی

خاطره اسدی

خاطره اسدی

خاطره اسدی

خاطره اسدی

خاطره اسدی

خاطره اسدی

خاطره اسدی

مصاحبه با خاطره اسدی

خاطره اسدی میگوید : به‌نظرم کار در تلویزیون چندان فرقی با سینما ندارد. تنها فرقی که دارد مخاطبش بسیار بیشتر از سینما است. چون حتی پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما، چند درصد بیشتر از مردم جامعه مخاطب آن نیستند. این مساله مخاطب درباره سریال‌های ماه‌رمضان تشدید هم می‌شود.

چه شد اصلا کار تلویزیونی قبول کردید؟

خاطره اسدی : هیچ‌وقت بدم نمی‌آمد از اینکه برای تلویزیون بازی کنم و همیشه منتظر بودم نقشی، با کارگردان و تیمی فوق‌العاده به من پیشنهاد بشود، ولی تا امسال که با آقای بهرامیان همکاری کردم تا به حال پیش نیامده بود. وقتی رفتم با آقای بهرامیان صحبت کنم مطمئن بودم این نقش برای من است هی تو دلم می‌گفتم آره این نقش مال من است چون عقیده دارم هر پیامی تو به کائنات بفرستی و همان جواب را می‌گیری و خدا را شکر درست شد.

در سه سال ۱۵ سال بزرگ شدم

خاطره اسدی در روزهای عکاسی، کمک زیادی کرد و پای ماجرا بود. با وجودی که به دلیل بازی در سریال و کم‌خوابی لاغر شده بود و پای راستش هم به شدت درد می‌کرد. با این حال خاطره مثل بقیه دخترها بی‌ادا و بی‌تکلف در عکاسی و مصاحبه کمک زیادی به ما کرد. او همان‌طوری هست که می‌شناختیمش.

بین آخرین کارت تا این سریال نزدیک هشت ماه فاصله افتاده چرا اینقدر با فاصله کار می‌کنی؟

بله، من از آبان گذشته تا این سریال «اگر فردا بیاید» کار نکردم و در همین زمان چند کار تلویزیونی و سینمایی را رد کردم.

دقیقا سوالم همین است چرا اینقدر کم کار هستی؟

هیچ وقت به اینکه خیلی دیده شوم و رقابت کنم و … فکر نکردم و برایم مهم نبوده. شهرت اولویت آخرم است. مشکلی که من در شروع کارم داشتم این بود که خیلی آرمان‌گرا بودم، حالا نمی‌دانم علتش چه می‌تواند باشد شاید تأثیر ماه تولدم است.

متولد چه ماهی هستید؟

مهر. مهری‌ها حد وسط هیچ چیز را نمی‌خواهند یا صد یا صفر. یعنی ترجیح می‌دهم اگر یک چیزی قرار است در بهترین حالتش نباشد کلا نباشد.

خب، دوکار اولم، دیشب باباتو دیدم آیدا و تقاطع، باعث شد این وسواس و سخت‌گیری‌ام بیشتر شود.

چون دو تا نقش خیلی خوب بود برای هر دو در شروع کارم کاندید سیمرغ شدم. طبیعی است فکر کردم که خب کارهای بعدی‌ام باید از آنها خیلی بهتر باشد و من هی باید بالاتر بروم، به جای اینکه در جا بزنم یا حتی پایین‌تر بیایم.

اعتقاد دیگر هم دارم که همیشه هم گفتم، هنرمند در هر شاخه هنری، در اثرش باید قسمتی از روح خودش را بگذارد و همان روحی که به کار می‌دهد باعث تفاوت در کیفیت و تأثیرگذاری اثر می‌شود.

نظرات