اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال قرعه با نقش + خلاصه داستان و عوامل

0

سریال قرعه (۱۳۹۵) : داستان و بیوگرافی اسامی بازیگران سریال قرعه عبارتند از: حمیدرضا آذرنگ ،هدایت هاشمی (پدر )، فریبا متخصص فرانک تمنایی مصطفی ساسانی، پارسا شکوری فر، غلامرضا نیکخواه، فروغ قجابگلی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های سریال قرعه همراه با اسامی عوامل پشت صحنه سریال قرعه و زمنا پخش ۱۴۰۲ و دانلود کامل… در ادامه مطلب میخوانید.

“سریال قرعه” به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی محمود اتحادی در سال ۱۳۹۵ تولید شد.  این سریال اولین بار در همان سال در ایام عید نوروز از شبکه ۳ سیما بر روی آنتن رفت و بارها از شبکه های مختلف پخش شد.

خبرهای جدید حاکی از این است که سریال قرعه از ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ از شبکه آی فیلم پخش خواهد شود . علاقه مندان به سریال های کمدی و طنز می توانند هر شب در ساعت ۲۳ سریال قرعه را از ای قیلم تماشا کنند

بیوگرافی بازیگران “سریال قرعه” با نقش

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال قرعه + زمان پخش

در سریال کمدی و طنز قرعه بازیگرذان مطرح و برجسته سینما و تلویزیون ایران چون: حمیدرضا آذرنگ ،هدایت هاشمی (پدر)، فریبا متخصص فرانک تمنایی مصطفی ساسانی، پارسا شکوری فر، غلامرضا نیکخواه، فروغ قجابگلی و … به هنرمندی پرداخته اند

برزو نیک نژاد از کارگردانان معروف و برجسته کشورمان است که سوابق زیادی در تولید سریال‌های تلویزیونی دارد که از جمله مهمترین آثار پرطرفدار و محبوب وی می توان به پدر و پنچری و روزهای بد به در اشاره کرد.

سریال قرعه اگر چه موفقیت چندانی در بین مخاطبان پیدا نکرد، اما به دلیل بازی بازیگران معروفی که در آن نقش آفرینی کردند، مورد توجه قرار گرفت.سریالی که در عید نوروز سال ۱۳۹۵ از شبکه ۳ سیما پخش شد و مورد استقبال کمی از سوی مردم قرار گرفت.

خلاصه داستان سریال قرعه

“سریال تلویزیونی قرعه” داستان قرعه کشی میان چند خانواده تهرانی است که با نزدیک شدن به ایام نوروز به مشکلاتی بر می خورند. یک قرعه‌کشی فامیلی و محلی در خانه‌ی نصرت بالایی و همسرش نصرت، میان چند خانواده تهرانی که همگی در یک محله زندگی می‌کنند، انجام می‌شود. این درحالی است که با نزدیک شدن به ایام نوروز آنها به‌ مشکلات اقتصادی برخورده‌اند…

فریبا متخصص در سریال قرعه

اسامی بازیگران سریال قرعه

بازیگران خردسال:

فراز رسولی مسیب
سید آرمین قاسمی
سید امیر علی مظلوم

بازیگران سریال قرعه

هدایت هاشمی

زاده ۱۷ اسفند ماه سال ۱۳۵۳ در سبزوار، بازیگر است و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد کارگردانی می باشد.
تا زمان سربازی در شهر مشهد زندگی کرده‌است و در آن جا به ورزش فوتبال نیز می‌پرداخته‌است. این بازیگر دارای مدرک تحصیلی «کارشناسی ارشد کارگردانی» است و از سال ۱۳۷۷ به‌طور حرفه‌ای بازی در تئاتر را آغاز کرده‌است. نخستین فیلم سینمایی با بازی وی یک بوس کوچولو به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا است. از نقش های به یاد ماندنی وی میتوان به نقش اوس موسی در سریال پایتخت اشاره کرد.

نسرین نصرتی

زادهٔ ۲۰ شهریور ١٣۵۵) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است

دیگر عوامل

کارگردان: برزو نیک‌نژاد، دستیار اول کارگردان: حامد مختاری، دستیار دوم کارگردان: حمیدرضا بیدگل، مدیر برنامه‌ریزی: احسان سجادی حسینی، دستیار برنامه‌ریز: مینا نیکو، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: شهاب احمدلو و رضا امینیان، مشاور رسانه‌ای: مجتبی احمدی، مدیر تصویربرداری: محمد ناصری، تصویربردار: فردین ناصری، دستیار تصویر: محمد بختیاری، سامان ابراهیم زعفری، مجید گودرزی، میلاد کریمی، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، دستیاران صحنه و لباس: وحید جعفری، عباس مجری، مهدی سلیمی، سامره جوانمرد، سارا طاهر، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، دستیاران: سیامک احمدی، سایه غلامی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، دستیاران: محمدرضا حسینی، علیرضا متقی، مدیر تدارکات: محمد اسماعیل کلبی آبادی، دستیاران: جواد باقری، نیما فکوری، احسان جهان دیده، بهنام حسینی، عطا براتی، سعید عابدینی‌نیا، مسعود سلگی، بهروز فرزانه، منصور زاویه، پیمان ثابتی، محمد فلاح، جعفر رحیمی.

شهربانو موسوی در سریال قرعه

 

زمان پخش

سریال قرعه، از روز سه شنبه (دوم اردیبهشت ماه) هر شب ساعت ۱۸:۰۰ به روی آنتن شبکه آی‌ فیلم می‌رود و تکرار آن ساعت ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد است.

نظرات