ساعت پخش و تکرار فصل چهارم مسابقه شهروند و مافیا رمضان ۹۹

1

ساعت پخش و تکرار فصل چهارم مسابقه شهروند و مافیا رمضان ۹۹

فصل چهارم مسابقه شهروند و مافیا با اجرای علیرام نورایی از شبکه سلامت از اول اردیبهشت و در ماه رمضان ۹۹ پخش میشود . جزئیات پخش و نحوه شرکت و زمان و ساعت پخش از شبکه سلامت را در مجله حرف تازه میخوانید

ساعت پخش و تکرار فصل چهارم مسابقه شهروند و مافیا رمضان 99

مسابقه شهروند و مافیا، به تهیه کنندگی علیرضا سلطانی و کارگردانی محمد رجایی و علیرام نورایی به عنوان راوی در ماه رمضان ۹۹ روی آنتن شبکه سلامت می رود و هر شب در ساعت ۱۹ پخش میشود

مافیا به عنوان ویژه برنامه ماه رمضان قرار است هر شب پخش شود، و نکته تامل بر انگیز آن این است که در این سری خانم ها حضور ندارند.

 تعدا قسمت های فصل چهارم بازی مافیا

موضوع و نحوه بازی در مسابقه شهروند و مافیا

شهروند و مافیا، مسابقه‌ای خانوادگی است و در آن فرد با آزمون و خطا سعی در شناسایی افراد دیگر می‌کند. در این بازی افراد به دو گروه مافیا و شهروندان تقسیم و نبرد میان دو گروه آگاه و ناآگاه شبیه سازی می‌شود. در این مسابقه افراد به صورت پنهانی تعیین نقش می‌شوند و اکثریت شهروند این فرصت را پیدا می‌کنند تا افراد مافیا را شناسایی و برای حذف آنها رای بدهند.

نحوه ثبت نام در فصل چهارم مسابقه شهروند و مافیا

زمان پخش و تکرار فصل ۴ شهروند و مافیا

این مسابقه از اول اردیبهشت ۹۹ از شبکه سلامت در ساعت ۱۹ و تکرار در ساعت ۲۳ ، ساعت ۳ بامداد و ساعت ۱۱ می باشد که یک فعالیت سرگرم کننده ی به شدت فکری و شک‌ برانگیز است!

نکته مهم در ساعت پخش این مسابقه این است که از ۳۰ فروردین تا پایان ماه مبارک رمضان پخش اصلی در ساعت ۱۹ هست، پس پخش اصلی مسابقه مافیا از ۳۰ فروردین ساعت ۱۹ (هفت بعداز ظهر ) که مسابقه در چهار نوبت پخش میشود.
ساعت ۱۹
ساعت ۲۳
ساعت ۳ بامداد
ساعت ۱۱ صبح

عکس جدید علیرام نورایی راوی بازی مافیا و همسرش

شرکت کنندگاه فصل چهارم بازی مافیا

نحوه ثبت نام در مسابقه شهروند و مافیا

برای شرکت در مسابقه مافیا و همچنین ثبت نام در این مسابقه تلویزیونی، بایستی نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را برای صفحه رسمی این مسابقه در اینستاگرام ارسال نمایید.

آدرس اینستاگرام مسابقه مافیا

https://www.instagram.com/mafia.tv.ir

جایزه فصل چهارم مسابقه مافیا

ایده اولیه بازی مافیا

ایده اولیه ی بازی مافیا مربوط به کشور روسیه است! شاید جالب باشد که بدانید فردی به نام ” دیمیتری دیویدف ” به عنوان سازنده ی این بازی گروهی معرفی شده‌ است. به گفته ی ” دیمیتری دیویدف “، اولین بار بازی مافیا در بهار سال ۱۹۸۶ شمسی و در بخش روانشناسی دانشگاه دولتی شهر مسکو بازی شده‌ است! و سپس این بازی در کلاس‌ های درس، خوابگاه‌ ها و همچنین اردوگاه‌ های تابستانی دانشگاه مسکو پخش شده‌ است!

1 دیدگاه در “ساعت پخش و تکرار فصل چهارم مسابقه شهروند و مافیا رمضان ۹۹

  1. ابولفضل جمشیدی گفت:

    عالی

نظرات