معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم خوب بد جلف ۲: ارتش سری

0

فیلم “خوب بد جلف ۲: ارتش سری”، فیلمی به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی است. این فیلم در ژانر کمدی-سیاسی در سال ۹۸ ساخته شد. حالا قرار است به زودی به صورت سینمای آنلاین اکران شود. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم خوب بد جلف 2: ارتش سری

 

خلاصه داستان

گروهی ضد انقلابی به ریاست دکتر مدنی(فرهاد آییش) و زیر نظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد (حامد کمیلی) در ایران به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران بفرستد. در آنجا پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگر های فیلم ارتش سری انتخاب می شوند.

خلاصه داستان فیلم خوب بد جلف 2

فربد سعی در انجام عملیات است اما پژمان و سام تقریبا همه چی را به هم می ریزند و این تازه شروع ماجراهای جذاب و طنز می شود…

 

اسامی بازیگران فیلم خوب بد جلف ۲: ارتش سری

پژمان جمشیدی و سام درخشانی

 

دیگر عوامل

دستیارکارگردان و مدیر برنامه ریزی: پوپک مظفری، جانشین تولید: محمد جمشیدی، مدیر فیلمبرداری:حسین جلیلی ،طراح صحنه:آیدین ظریف،طراح گریم:عباس عباسی ،طراح لباس:رعنا امینی، صدابردار:داریوش صادق پور، تدوین:میثم مولایی، موسیقی:امیر توسلی، منشی صحنه:بهناز تاجیک، جلوه های ویژه میدانی:ایمان کرمیان، مدیر تدارکات:نیما فکوری، عکاس :کورش جوان.

نظرات