خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال میانبر ۲ + زمان پخش

1

سریال “میانبر ۲″، سریال کمدی-اجتماعی به کارگردانی یزدان فتوحی و تهیه کنندگی  محمد صالحیان است. این سریال دارای دو فصل ۳۰ قسمتی است که فصل اول این سریال در قالب ۳۰ قسمت در فروردین ۹۹ پخش خواهد شد و بعد از آن در زمان مشخص فصل دوم آن پخش می شود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “میانبر ۲” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال میانبر 2 + زمان پخش

 

خلاصه داستان

داستان سریال میانبر در یک آپارتمان چند واحدی می گذرد که ساکنان آن با مشکلاتی روبه رو هستند. از طرفی با انتخاب مدیر ساختمان مواجه می شوند و در این بین ماجراهایی برایشان رقم می خورد. یکی از مضامین مهم این سریال انتخاب های اشتباهی است که باعث بروز مشکلات می‌شود.

 

درباره فصل دوم سریال میانبر

محمد صالحیان، تهیه کننده ابن سریال در صحبت هایی گفت: ” تصویربرداری فصل دو این سریال قبل از نوروز آغاز شده است و این روزها نیز مشغول تصویربرداری و پخش سریال هستیم. ما این روزها به فیلمبرداری‌ ادامه داده‌ایم و در جنت‌آباد مشغول فیلمبرداری‌ایم. در خصوص اشتباه رسانه‌ای که رخ داد و نام امیر نوری را به عنوان کارگردان سریال معرفی کردند، متأسفانه اشتباهی رخ داد که دوستان و همکاران مطبوعاتی مرتکب شدند و نمی‌دانم از کجا راه پیدا کرد؛ واقعیت ماجرا این است که ما از ابتدا نام یزدان فتوحی را به عنوان کارگردان اعلام کردیم.

خلاصه داستان سریال میانبر 2

اتمام قرارداد امیر نوری مصادف شد با حاشیه‌هایی که در فضای مجازی پدید آوردند. و طبیعی است برای فصل دوم از بازیگران جدید بهره می‌بریم. امیدواریم شاهد چنین اشتباهاتی نباشیم و بازیگران ما به لحظه دچار چنین رفتارهایی نشوند.

فصل دوم سریال میانبر

جایی دیده‌ایم که بازیگری می‌گوید تلویزیون حق ما را خورده و دوباره می‌آید و در سریال تلویزیونی ایفای نقش می‌کند. بازیگران ما بدانند اینجا رسانه‌ملی است و مدیای ارزشمند و قابل احترامی است.”

 

اسامی بازیگران سریال میانبر ۲

ویدا جوان در سریال میانبر 2

 

دیگر عوامل

تهیه کننده: محمد صالحیان، کارگردان: یزدان فتوحی، مدیر تولید: رضا کمانی، مدیر تصویر برداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: هادی افشار، برنامه ریز: مجد جلالی، دستیار کارگردان: حمید باب الحوائجی، منشی صحنه: منا علامه امیری، تدوین: حامد حسینی، طراح لباس: مهناز نوروزی، طراح صحنه: علی سنگینی، طراح گریم: سجاد آذری نیا؛ صدابردار: علیرضا پاک نهاد، تصویر بردار: محمد مرادی،محمد ناظری،سعید قاسمی؛ دستیار یک تصویر بردار: علی فروتن، صداگذار: عرفان ابراهیمی؛مدیر تدارکات: سعید غلامی.

اسامی بازیگران سریال میانبر 2

 

زمان پخش سریال میانبر ۲

“میان بر ۲” یک مجموعه ۳۰ قسمتی است که در فاز نخست، ۳۰ قسمت از آن تولید و برای پخش از شبکه پنج سیما و شبکه تلویزیونی شما در نظر گرفته شد و درحال پخش است. مسلما بعد از پایان فصل اول این سریال زمان پخش فصل دوم آن اطلاع رسانی خواهد شد. با ما همراه باشید.

 

1 دیدگاه در “خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال میانبر ۲ + زمان پخش

  1. منصور غریب وند گفت:

    این نابازیگر یعنی بهنوش بختیاری که با ورودش دیگه سریال را نگاه نکردم. ایشان از الفاظ نامناسب مثل بچه می گرخه استفاده میکند. این ادبیات در شأن خودش است.

نظرات