معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم برادرم خسرو

0

فیلم “برادرم خسرو”، فیلمی به کارگردانی احسان بیگلری و تهیه کنندگی سعید ملکان در سال ۹۴ در ژانر اجتماعی ساخته شد. این فیلم جنجالی دو سال بعد در سال ۹۶ اکران و در اواخر سال ۹۸ در شبکه نمایش خانگی عرضه شد. این فیلم در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم برادرم خسرو

 

خلاصه داستان

“برادرم خسرو” بر خلاف بسیاری از آثار امروز سینمای ایران، اثری قصه محور است و قادر است تا وضعیت کلی داستان را برای مخاطب خود روشن کند و به روایت یک داستان واحد در چارچوبی که مشخص می کند بپردازد.

خلاصه داستان

این فیلم داستان خسرو (شهاب حسینی)، پسر جوانی است که به بیماری اختلال دو قطبی مبتلا است و یک برادر پزشک دارد. او مجبور می شود چند هفته ای در خانه برادر بزرگتر خود (ناصر هاشمی) و همسرش میترا (هنگامه قاضیانی) به سر ببرد که این سرمنشا اتفاقاتی است و ماجراهای هیجان انگیزی را به وجود می آورد…

 

اسامی بازیگران فیلم برادرم خسرو

اسامی بازیگران

 

دیگر عوامل

کارگردان: احسان بیگلری، تهیه کننده: سعید ملکان، نویسنده: احسان بیگلری، پریسا هاشم پور. موسیقی حامد ثابت، فیلمبردار: محمدرضا جهانپناه.

نظرات