حواشی دابسمش معلم آیلاند و شایعه اخراج + بیوگرافی خانم صفایی معلم آستارایی

0

حواشی دابسمش معلم آیلاند و شایعه اخراج + بیوگرافی خانم صفایی معلم آستارایی

ماجرای دقیق دابسمش معلم آیلاند و مسخره کردن خانم صفایی معلم آستارایی که این روزها که مدارس به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل هستند، در فضای مجازی با شاگردانش ارتباط گرفته تا به آنها درس بدهد اما ماجرای دیگری رقم خورد.

حواشی دابسمش معلم آیلاند و شایعه اخراج + بیوگرافی خانم صفایی معلم آستارایی

ماجرای دابسمش معلم آیلاند

در روزهای گذشته واژه هایی چون معلم آیلاند و دابسمش معلم آیلاند به گوشم رسیده و در اینستاگرام نیز انواع کلیپ را دیدیم که این اشتباه تلفظی یک معلم دلسوز را به سخره گرفته و رفتار زشت و چندش آوری را از خود به نمایش گذاشتند

مسخره کردن معلم زحمتکش و سوژه کردن معلمی که آنلاین را آیلاند گفت در دابسمش به خیال خودشان با مزه های اینستاگرامی که سطح شعور در حد صفر به پایین است ؛باعث واکنش ها و شایعات زیادی شده تا جایی که تیتر زده شد :عاقبت معلمی که آنلاین را گفت آیلاند به اخراج ختم شد.

ماجرای معلمی که آنلاین را گفت آیلاند چیست

اما جزئیات معلم آیلاند از اول ماجرا بخوانید

ماجرا از آنجا شروع شد که یک خانم معلم در این روزهایی که مدارس به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل هستند، در فضای مجازی با شاگردانش ارتباط گرفت تا به آنها درس بدهد.
اما در میان حرفهایش به جای کلمه آنلاین از آیلاند استفاده کرد که در ظرف مدت کوتاهی فایل صوتی جملات خانم معلم به دابسمش تعدادی از مخاطبان تبدیل شد و این کلمه، سوژه چهره های اینستاگرامی شد تا شاید با ادابازی ها و مسخره بازی ها چند لایک و بازدید بیشتر را بگیرند.
اخلاق و رفتار زشت و بی ادبانه ای که مدتی است در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی دیده میشود و فرهنگ ایرانی و انسانیت را به سخره میگیرند.

** بچه‌ها هرکدوم هستین هرکدوم آیلاند هستین به اون یکی خبر بدین که آیلاند باشه دارم ریاضی درس میدم. کی آیلاند یه دونه بله به من بزنه که من فلانی هستم. خوشگلای من توجه کنندبه همه دوستاشون خبر بدن.

همین الان برای من یک صدا بفرستن با اسم و فامیلی شون من بفهمم چند نفربه درس گوش میدن متوجه هستین باید همه متوجه باشن. الان به همه خبر بدین یک صدا برای من بفرستن با نام و فامیل. من مثلا فلان و فلانی هستم**

بیوگرافی و سوابق خانم صفایی معلم آستارایی

خانم صفایی ۶۷ ساله و از معلمان خوشنام آستارا است که خود نیز فرزند یکی از فرهنگیان  خوشنام آستارایی هست، بعد از  سی سال تدریس در مدارس دولتی، اکنون برای هفدهمین سال متوالی است که راضی به دور ماندن از کسوت شریف معلمی نشده و همچنان به عنوان معلم پایه ششم دریکی از مدارس غیر دولتی شهر آستارا مشغول خدمت است.

بیوگرافی صفایی معلم آستارایی که آنلاین را آیلاند گفت

تکذیب اخراج خانم صفایی معلم آستارایی

بعد از انتشار گسترده کلیپ معلم آیلاند خبری منتشر شد که این خانم معلم از کار، بیکار شده است و به خاطر این دابسمش‌ها او را بیکار کرده‌اند.

نام این معلم، خانم صفایی است و اخراج وی موجب شد که برخی افراد که دابسمش انجام داده بودند، عنوان کنند که اصلا قصد اهانت به خانم معلم را نداشتند بلکه تنها دابسمش اجرا کردند.

حالا نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان می‌گوید که خانم صفایی اصلا اخراج نشده است؛ وی در خصوص خانم «صفایی» معلم خوشنام و شیرین زبان آستارایی اظهار کرد: این معلم وظیفه شناس با وجود ۶۷ سال سن و با گذشت ۱۷ سال از بازنشستگی، با وظیفه شناسی و خستگی ناپذیری تحسین برانگیزی همچنان عرصه آموزش را خالی نکرده و نسبت به آینده کودکان شهر و کشورش بی تفاوت نیست و آموزش و پرورش استان همواره از زحمات و تلاش های معلمان استان به ویژه خانم صفایی تقدیر و تشکر کرده است.

نظرات