دستگیری پرستار قلابی کرونا و ماجرای انتشار فیلم با گریه + جزئیات کامل

0

دستگیری پرستار قلابی کرونا و ماجرای انتشار فیلم با گریه + جزئیات کامل

دستگیری پرستار قلابی کرونا که خود را پرستار مسیح دانشوری معرفی کرد ،بتازگی فیلمی در شبکه های اجتماعی و در اینستاگرام منتشر شده که ما نیز در این بخش این فیلم را منتشر کردیم ، یک خانمی خود را پرستار بیمارستان مسیح دانشوری معرفی کرده و با گریه از مردم میخواست که از خانه خارج نشوند و مرگ صدها نفر بر اثر کرونا را مدعی شد، اما واقعیت چیز دیگری بوده و او اصلا پرستار نبوده و اکنون نیز توسط سپاه استان هرمزگان دستگیر شده است

دستگیری پرستار قلابی کرونا و ماجرای انتشار فیلم با گریه + جزئیات کامل

فیلم پرستار قلابی مسیح دانشوری درباره کرونا

اخیرا فیلمی در فضای مجازی پخش شد که فردی با لباس پرستاران آن را ضبط کرده و با گریه از مردم خواهش می‌کند که از خانه‌ها بیرون نروند و از وخامت اوضاع شیوع کرونا در کشور می‌گوید.

گفته می‌شود این فرد پرستار واقعی نبوده و فقط به منظور تشویش اذهان عمومی و ایجاد اضطراب در جامعه اقدام به این کار کرده است.

مشاهده فیلم:

دستگیری پرستار قلابی کرونا

این خانم تحت هیچ عنوانی در کادر هیچ بیمارستانی فعال نبوده و در استان هرمزگان با تهیه فیلم و کلیپ سعی در فضاسازی و تشویش اذهان عمومی داشته که روز گذشته توسط سازمان اطلاعات سپاه هرمزگان دستگیر شده است و ما یادمان باید از مدافعان سلامت واقعی تشکر و قدردانی کنیم که با دل و جان و خالصانه برای سلامتی مردم تلاش میکند

چند روز پیش و همزمان با موج شیوع ویروس کرونا در کشور، ویدئویی منتشر شد که فردی با لباس پرستاری خود را از کادر درمان بیمارستان مسیح دانشوری معرفی می‌کند و با گریه از مردم خواهش می‌کند که از خانه‌ها بیرون نروند و از وخامت اوضاع شیوع ویروس کرونا و کشته شدن ۱۰۰ نفر از مبتلایان کرونا در این بیمارستان می‌گوید.

انتشار این ویدئو که از همان ابتدا مشخص بود ساختگی است و به منظور تشویش اذهان عمومی و فریب مردم تهیه و توزیع شده است با واکنش‌های طنز و انتقادی کاربران فضای مجازی نیز همراه شد.

از شایعه تا واقعیت همدستی پرستار قلابی کرونایی با مسیح علینژاد

به گزارش حرف تازه از تسنیم : سرگرد پاسدار محمد سالاری مسئول روابط عمومی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان خبر پخش شده در فضای مجازی در خصوص دستگیری یک زن مرتبط با مسیح علی‌نژاد که کلیپ آن در فضای مجازی پخش شده بود را توسط اطلاعات سپاه امام سجاد (ع) تکذیب کرد.

وی تاکید کرد: هر گونه خبر در رسانه‌ها و فضای مجازی از طرف سپاه امام سجاد (ع) بدون تائید روابط عمومی فاقد اعتبار است و امید است همگان به این مطلب توجه نموده و از پخش شایعات در شرایط کنونی جامعه خودداری نمایند.

در برخی رسانه ها آمده که وی همدست مسیح علی نژاد بوده و برای او کلیپ و فیلم تهیه کرده است

نظرات