آیا قرنطینه استان تهران صحت دارد ؟ + جزئیات خبر و تکذیب

0

آیا قرنطینه استان تهران صحت دارد ؟ + جزئیات خبر و تکذیب

خبر قرنطینه استان تهران و مسدود شدن همه راههای منتهی به استان تهران از تمام مسیرهای ورودی به استان تهران در اتوبان قم، کرج، جاده چالوس، جاده هراز و فیروزکوه که قبلا منتشر شده بود تکذیب شد

آیا قرنطینه استان تهران صحت دارد ؟ + جزئیات خبر و تکذیب

جزئیات خبر قرنطینه استان تهران

در خبرها آمده بود که دبیر شورای اطلاع رسانی استان تهران اعلام کرد:
تمام مسیرهای ورودی به استان تهران در اتوبان قم، کرج، جاده چالوس، جاده هراز و فیروزکوه تا اطلاع ثانوی مسدود شده است و مسافران فعلا به تهران مسافرت نکنند. /ایرنا

خبرگزاری ایرنا درباره خبر منتشره شده به نقل از این خبرگزاری درباره قرنطینه تهران گفته: که این سومین بار است که خبر جعلی قرطینه تهران به نقل از ایرنا منتشر میشود که که ما اصلا چنین خبری را نشر ندادیم و کذب است

تکذیب خبر قرنطینه تهران

اما بعدا این خبر تکذیب شده و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران قرنطینه تهران را تکذیب کرد.

به گزارش حرف تازه از خبرگزاری تسنیم: امین بابایی با اشاره به انتشار خبری با عنوان “استان تهران قرنطینه شد” اظهار کرد: این خبر کاملاً کذب و دروغ است ضمن اینکه انتظار ما که بارها نیز تأکید شده اینست که مردم اخبار را از رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: قطعاً اخبار مربوط درباره تصمیمات ستاد مبارزه با ویروس کرونا در تهران نیز از طریق رسانه‌های رسمی کشور اعلام می‌شود ضمن اینکه شخصی که اقدام به اعلام خبر اشاره شده کرده است هیچ مسئولیتی در ارتباط با اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا ندارد.

پیشنهاد قرنطینه کامل برای چهارشنبه سوری

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی مطهری ضمن خواهش از مردرای عدم برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری پر خطر گفت: ما حتی این پیشنهاد را مطرح کرده‌ایم که دولت برای جلوگیری از حوادث احتمالی روز چهارشنبه سوری را قرنطینه اعلام کند.

وی با تاکید بر اینکه ایمنی بدن در کسانی که دچار سوختگی می‌شوند کاهش چشمگیری پیدا می‌کند، گفت: در صورتی که در شرایط فعلی این افراد به کروناویروس مبتلا شوند آمار مرگ و میر این افراد افزایش خواهد یافت البته بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید مطهری بستری نمی‌شود اما نمی‌توان از افزایش احتمال ابتلای حادثه‌دیدگان به کرونا غافل بود.

دکتر مصطفی ده‌مرده‌ای با اشاره به اینکه تاکنون خوشبختانه آمار مصدومان ناشی از استفاده از وسایل محترقه و چهارشنبه سوری نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهش یافته است،اظهارکرد: تاکنون تنها یک مورد حادثه‌دیده ناشی از ترقه بازی به بیمارستان شهید مطهری مراجعه کرده است البته با توجه به شیوع کرونا ویروس فکر می‌کنیم حتی همین یک مورد هم زیاد باشد.

نظرات