مدل مانتو کتی ۹۹ – ۲۰۲۰ بسیار شیک مجلسی و اسپرت + تصاویر

0

مدل مانتو کتی ۹۹ – ۲۰۲۰ بسیار شیک مجلسی و اسپرت + تصاویر

خرید و انتخاب مانتو به سلیقه هر فرد بستگی دارد و خانم ها و دختران جوان متناسب با سلایق خود اقدام به خرید میکنند و ما در این بخش از مجله حرف تازه مدل مانتو کتی بلد و کوتاه و مجلسی و اسپرت دخترانه و زنانه جدید را گرداوری کردیم

مدل مانتو کتی ۹۹ – ۲۰۲۰

انتخاب مدل مانتو های متنوع با طراحی های متفاوت چون سنتی و مجلسی و اسپرت و مدرن و اروپایی در انواع بلند و کوتاه در میان خانم های ایرانی ویژگی خاصی دارد و بسیار پر طرفدار دارد و امروزه با پیشرفت علم خیاطی و طراحی دوخت انواع متنوعی از  مدل مانتوها تولید می شود که مانتوهای کتی از جمله مانتوهای پر طرفدار در ایران به حساب می آید.

مدل مانتو کتی 99 - 2020 بسیار شیک مجلسی و اسپرت + تصاویر

مدل مانتو کتی مجلسی و اسپرت جدید

مدل مانتو طرح کت با شلوار یا بصورت تک بخاطر راحتی هنگام پوشیدن و برخوردار بودن از مدل های متنوع در بین دخترخانم ها و خانم های جوان و شیک پوش طرفداران بسیاری پیدا کرده است و در هنگام خرید مانتو باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید تا بهترین و شیک ترین استایل را داشته باشید.

مدل مانتو کتی 99 - 2020

مدل مانتو کتی 99 - 2020 بسیار شیک

مدل مانتو کتی اسپرت دخترانه برای عید 99

شیک ترین مدل مانتو کتی مدل امسال

مدل مانتو کتی

مدل جدید مانتوی کتی دخترانه عید ۹۹

برای دوخت مانتوی طرح کت از پارچه های ساده و طرح دار استفاده می شود و اغلب جنس پارچه  از بین پارچه ابریشم و حریر انتخاب می شود زیرا این پارچه ها خنک تر هستند و برای روزهای گرم سال می توانند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.

مدل مانتو کتی بسیار شیک مجلسی

مدل مانتو کتی بهاره خنک برای عید 99

مدل مانتو کتی لاکچری بسیار شیک شاین 2020خنک برای عید 99

مدل مانتو کتی زنانه ترک 2020

مدل مانتو کتی مجلسی رنگ آبی کلاسیک

مانتوی کتی شاین جدید

این مانتوها برش و دوخت خاصی دارند به همین است که این طرح مانتوها دارای تن خور مناسب و زیبایی هستند و افراد با فرم اندام مختلف می توانند از این طرح مانتوها استفاده نمایند.

مانتوهای کوتاه این مدلها به صورت مجلسی و اسپرت دوخته می شوند و شما می توانید از طرح های اسپرت را برای استفاده روزمره خود در مکان های مختلف استفاده نمایید. مانتوهای مجلسی را نیز برای شرکت در مهمانی ها و مجالس مختلف انتخابی مناسب و ایده آل است

 

مدل مانتو کتی دخترانه جدید99

مدل مانتو کتی عید 99

مدل مانتو کتی جلو باز دانشجویی 99

مانتو طرح کت استین کلوش اینستاگرام

مدل مانتو کتی دو رنگ ترکیبی دانشجویی

افرادی با پوست تیره که موهای مشکی یا قهوه ای دارند باید مانتوی کتی با رنگ های تیره انتخاب کنند تا جذاب تر به نظر برسند رنگ های مناسب برای این افراد صورتی، سفید، خاکی، آبی ملایم و طوسی روشن می باشند.

مدل مانتو کتی 99 اروپایی

مدل مانتو عید ۹۹ طرح کت ترکیبی

مدل مانتو کتی ترکیبی بسیار شیک جدید مد سال

مدل مانتو تابستانی کتی ۹۹

مدل مانتو کتی زنانه کوتاه جدید

مدل مانتو کتی سنتی بسیار شیک و زیبا

مدل مانتو کتی زمستانه کتی جدید و زیبا

مدل مانتوی کتی جدید و زیبا

افرادی که پوست روشن و موهای بلوند و چشم های سبز، طوسی، آبی و قهوه ای روشن دارند باید رنگ های متضاد انتخاب کنند رنگ های آبی ملایم، قهوه ای، بژ، آبی سیر برای این افراد مناسب می باشد.

اما افراد با رنگ پوست معمولی می توانند از هر رنگ مانتو کتی استفاده کنند و بهتر است مانتویشان را متناسب با رنگ چشم شان انتخاب کنند. رنگ های بژ، آبی، سورمه ای، گندمی، مشکی و صورتی مناسب این افراد می باشند.

مدل مانتو کتی رنگ سال 99

مدل مانتو زمستانی طرح کت

جدیدترین مدل مانتو کتی کلوش دخترانه

مدل مانتو کتی آستین کلوش کار شده

مدل مانتو کتی جلو بسته 2020

نظرات