بیوگرافی و عکس احمد تویسرکانی مشاور رئیس قوه قضائیه + درگذشت و علت فوت

0

بیوگرافی احمد تویسرکانی مشاور رئیس قوه قضائیه + درگذشت و علت فوت

احمد تویسرکانی مشاور رئیس قوه قضائیه ۱۲ اسفند ۹۸ درگذشت و علت فوت وی بر اثر سکته قلبی عنوان شده و اما احتمال فوت وی بر اثر کرونا وجود دارد و برخی رسانه ها علت درگذشت وی بر اثر کرونا عنوان کردند

بیوگرافی احمد تویسرکانی

احمد تویسرکانی متولد راور کرمان و سابقه ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اکنون نیز معاون و مشاور رئیس قوه قضائیه بود که درگذشت

 بیوگرافی و عکس احمد تویسرکانی مشاور رئیس قوه قضائیه + درگذشت و علت فوت

علت درگذشت احمد تویسرکانی

هنور علت فوت تویسرکانی که از روز شنبه هفته جاری در بیمارستان بقیة‌الله بستری بود، مشخص نیست؛ برخی علت فوت را ایست قلبی و برخی نیز ابتلا به کرونا عنوان کرده‌اند.

تویسرکانی سابقه بیماری قلبی داشته است و اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه درگذشت احمد تویسرکانی بر اثر ابتلا به کرونا بوده است.

 

علت درگذشت احمد تویسرکانی مشاور رئیس قوه قضائیه

سوابق و فعالیت ها

وی در زمان ریاست صادق آملی لاریجانی بر قوه قضاییه، رییس سابق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بود. پس از انتصاب خداییان به عنوان رییس جدید سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، تویسرکانی به عنوان مشاور سید ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه منصوب شد.

عکسهای احمد تویسرکانی رئیس سابق اسناد و املاک کشور

تویسرکانی که از سال ۸۸ تا ۹۸ به مدت ۱۰ سال ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را با حکم آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس سابق قوه قضائیه بر عهده داشت، صبح امروز فوت کرد.

ذبیح الله خداییان ، معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پیامی درگذشت احمد تویسرکانی رییس اسبق سازمان ثبت را تسلیت گفت.

زندگینامه احمد تویسرکانی مشاور رئیس قوه قضائیه

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت تأسف انگیز مرحوم جناب آقای دکتر احمد تویسرکانی مشاور محترم رئیس قوه قضائیه و رئیس سابق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موجب تأثر و تألم گردید.

مصیبت فقدان آن مرحوم که از مسئولان وارسته و توانمند نظام جمهوری اسلامی بوده و بیش از سی سال عمر شریف خود را صرف خدمت مؤثر به مردم در دستگاه قضایی کشور و به خصوص سازمان ثبت اسناد و املاک نمودند را به خانواده محترم ایشان، ریاست معظم قوه قضائیه و کلیه همکاران محترم قضایی و اداری صمیمانه تسلیت عرض نموده از خداوند منان برای آن مرحوم غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

نظرات