مادر شهید فهمیده درگذشت + بیوگرافی و علت فوت مادر شهیدان فهمیده

0

مادر شهید فهمیده درگذشت + بیوگرافی و علت فوت مادر شهیدان فهمیده

مادر شهید فهمیده حاجیه خانم کریمی ۱۲ اسفند ماه ۹۸ درگذشت .وی مادر شهیدان حسین فهمیده و داود فهمیده از شهدای جنگ تحمیلی بود که به فرزندان شهیدش پیوست

 مادر شهید فهمیده درگذشت + بیوگرافی و علت فوت مادر شهیدان فهمیده

اداره کل بنیادشهید و امور ایثارگران البرز از درگذشت مادر شهیدان فهمیده خبر داد.حاجیه خانم کریمی مادر شهیدان محمدحسین و داود فهمیده به رحمت ایزدی پیوست.
حاجیه خانم فاطمه کریمی مادر گرامی شهیدان والامقام داود و محمد حسین فهمیده شامگاه دوشنبه ۱۲ اسفند ماه پس از سال‌ها فراق از فرزندانش دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدش پیوست.

مادر شهید فهمیده کیست؟

شهید محمد حسین فهمیده نوجوان ۱۳ سالای بود که در جنگ تحمیلی درست ۵ روز پی از آغاز جنگ همراه رزمندگان بسیجی به خرمشهر رفت و سرانجام در ۸ آبان سال ۵۹ در محله کوت شیخ خرمشهر در حالی که نارنجک به بدنش بسته بود به سمت تانک‌های دشمن رفت و به شهادت رسید و پیکر محمد حسین در گلزار شهدای بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

درگذشت مادر شهید فهمیده

مراسم خاکسپاری و تشییع مادر شهيد فهميده 

به گزارش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز مراسم تشییع و خاکسپاری این مادر والامقام متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیوگرافی شهید محمد حسین فهمیده

شهید محمد حسین فهمیده متولد ۱۳۴۶ نوجوان ۱۳ ساله‌ای بود که در جنگ تحمیلی درست ۵ روز پی از آغاز جنگ همراه رزمندگان بسیجی به خرمشهر رفت و سرانجام در ۸ آبان سال ۵۹ در محله کوت شیخ خرمشهر در حالی که نارنجک به بدنش بسته بود به سمت تانک‌های دشمن رفت و به شهادت رسید و شهید داود فهمیده نیز متولد ۱۳۴۱ در سال ۶۲ در عملیات والفجر ۲ در منطقه حاج عمران بر اثر اصابت ترکش به در جه رفیع شهادت نائل آمد.

عکس حاجیه خانم کریمی و همسرش (پدر و مادر شهید فهمیده)

مادر شهید فهمیده کیست؟

خواب عجیب مادر شهید فهمیده از فرزندش

خواهر شهیده فهمیده :روزی مادرم خیلی خوشحال به نظر می‌رسید از او علت خوشحالیش را پرسیدم،گفت: دیشب محمدحسین را در خواب دیدم که به من گفت:مادر چرا ناراحتی،دور من می‌چرخید و می‌گفت:من سالم هستم، در کنار مولایم اباعبدالله (ع) هستم و برای شما دعا می‌کنم. از آن روز به بعد دیگر مادرم برای محمدحسین گریه نمی‌کند بلکه با شنیدن نام محمد حسین لبخند می‌زند و به او افتخار می‌کند.»

نظرات