آیا خبر مبتلا شدن محمود کریمی به کرونا صحت دارد ؟ + جزئیات خبر

1

آیا خبر مبتلا شدن محمود کریمی به کرونا صحت دارد ؟ + جزئیات خبر

از ساعاتی پیش خبر کرونایی شدن محمود کریمی مداح اهل بیت و بستری شدن در بیمارستان مسیح دانشوری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شد که بعد از مدتی این خبر تکذیب شده و سایت فطرس نزدیک به کریمی و حفظ و نشر آثار وی اعلام کرد که این خبر صحت ندارد و این مداح در سلامت کامل بسر می برد

آیا خبر مبتلا شدن محمود کریمی به کرونا صحت دارد ؟ + جزئیات خبر

تکذیب خبر کرونایی شدن محمود کریمی

پیج اینستاگرام فطرس نوشته: نظر به شایعه بیماری مداح آل‌الله؛ حاج محمود کریمی در فضای مجازی و نگرانی دوستان، ضمن تکذیب این خبر اعلام می‌دارد؛ ایشان در سلامت کامل دعا گوی همه مردم عزیزمان می‌باشند.

فطرس
پايگاه حفظ و نشر آثار حاج محمود كريمى

این خبر به این صورت در کانالها منتشر شد که حاج محمود کریمی به علت ابتلا به کرونا، در بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستری شد.

سیدمجید بنی فاطمه، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به بنده خبر دادند که برادر عزیزم حاج محمود کریمی بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده اند. حال عمومی ایشان وخیم گزارش شده است، لطفا همگی دعا کنید و به دوستانتان بگویید تا دعا کنند.

ماجرای بستری شدن محمود کریمی بخاطر کرونا

جزئیات خبر بستری شدن مداح معروف در مسیح دانشوری

ساعاتی پیش یک توئیت منتسب به سید مجید بنی فاطمه از مداحان مشهور کشور منتشر شد. در این توئیت از ابتلای حاج محمود کریمی به بیماری کرونا و بستری شدن وی در بیمارستان مسیح دانشوری با حالی وخیم خبر داده شده بود.

تکذیب کرونایی شدن محمود کریمی مداح

توئیت منتسب به سیدمجید بنی فاطمه که گزاره‌ای مبنی بر جعلی (فیک) بودن آن به مخاطب ارائه نمی‌داد، علاقمندان حاج محمود را نگران سلامتی این مداح مشهور کرد و برای سلامتی او دست به دعا برداشتند.
درحالی که توئیت منتسب به سید مجید بنی فاطمه درباره ابتلای حاج محمود به کرونا، در فضای مجازی دست به دست می شد، صفحه رسمی سیدمجید بنی فاطمه در اینستاگرام از فیک بودن اکانت توئیتر منتسب به وی خبر داده است

1 دیدگاه در “آیا خبر مبتلا شدن محمود کریمی به کرونا صحت دارد ؟ + جزئیات خبر

  1. سینا گفت:

    مطالبتون عالیه

نظرات