مدلهای جدید میز ناهارخوری مدرن ویژه ۹۹

0

در این بخش از مطالب امروز، تصمیم گرفتیم جدیدترین مدلهای سرویس میز ناهارخوری سال جدید رو برای شما عزیزان قرار دهیم. یکی از کارهایی که در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی یک فضای مسکونی باید انجام داد، طراحی فضای غذاخوری است. در ادامه مدل میز نهارخوری دز طرحهای گرد، شیک، مستیطیلی و فانتزی برای منازل آپارتمانی و ویلایی با طرح های جدید و جذاب، که میتونه راهنمای جامعی برای خرید نوروزی و چیدمان دکوراسیون شما باشد را مشاهده می کنید. برای دیدن جدیدترین مدلهای میز ناهار خوری ۹۹ در ادامه مطلب باما همراه باشید.

مدلهای جدید میز ناهارخوری مدرن ویژه 99

 

چگونه میز ناهارخوری انتخاب کنیم؟!

انتخاب میز ناهارخوری کار اصلا ساده ای نیست و برخلاف آنچه به نظر میرسد سخت است. باید هنگام خرید به نکات و اطلاعات زیادی دقت نمود تا کارمان گره نخورد و به مشکل برنخوریم. از جمله نکاتی که باید هنگام خرید میز ناهارخوری به آنها توجه داشت می توان به تعداد نفرات، جنس، فضای منزل، جنس پارچه و نوع میز اشاره نمود. البته نباید از مهم ترین فاکتور که بودجه مصرفی برای اینکار است چشم پوشی نمود و حتما قبل از خرید باید نگاهی به جیب خود بیندازید.

چگونه انتخاب کنیم

میز ناهار خوری در سال‌های اخیر به جزئی از مبلمان خانه تبدیل شده است بنابراین برای انتخاب آن و ست کردن با سایر اجزای منزل باید زمان بیشتری صرف کرد. اغلب افراد برای انتخاب میز ناهار خوری خصوصیات خاصی را مدنظر دارند که این ویژگی‌ها از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است اما پایه و اساس اکثر این انتخاب‌ها بر مبنای مجموعه‌ای از پارامترها نظیر استحکام میز ناهار خوری، سبک و استایل، مقرون به صرفه بودن و فضای مورد نیاز برای قرار دادن آن است.

چگونه انتخاب کنیم؟

برای انتخاب شکل میز باید به فضای خانه خود نگاه کنید. اگر محلی که برای قرار دادن میز ناهارخوری در نظر دارید به شکل مستطیل و کمی از لحاظ جابه‌جایی محدود و تنگ است. میز دایره‌ای شکل انتخاب خوبی است چون به دلیل نداشتن کنج امکان تردد را راحت‌تر می‌کند.

 

مدلهای جدید میز ناهارخوری مدرن ویژه ۹۹

سرویس میز ناهار خوری 99

 

سرویس میز ناهار خوری 99

 

سرویس میز ناهار خوری 2020

 

سرویس میز ناهار خوری 2020

 

سرویس میز ناهار خوری 99

 

سرویس میز ناهار خوری 99

 

میز ناهار خوری مدرن

 

میز ناهار خوری مدرن

 

میز ناهار خوری مدرن

 

سرویس میز ناهار خوری 2020

 

با ما همراه باشید.

 

 

 

نظرات